Tukea työelämän tilanteissa

Henkilökunnaltamme saat tukea työelämän tilanteissa ja haasteissa.

Sopimusala- ja työpaikkakohtaiset sekä valtakunnalliset luottamushenkilöt ovat jäsenistön käytettävissä. Freelancereiden palveluksessa ovat luottamushenkilö ja freelancekoordinaattori.

Orkesterimuusikkojen luottamushenkilöt ovat työpaikkakohtaisia, ja valtakunnallinen freelancereiden luottamushenkilö on muusikko Juho Viljanen.

Freelancekoordinaattori tekee monipuolisesti erilaisia tehtäviä freelancekentän edistämiseksi. Freelancekoordinaattorina toimii muusikko Jaakko Kämäräinen.

Juho Viljanen
Freelancereiden luottamushenkilö
juho.viljanen @muusikkojenliitto.fi
Jaakko Kämäräinen
Freelancekoordinaattori
jaakko.kamarainen @muusikkojenliitto.fi

Yhdenvertaisuus

Muusikkojen liitto on sitoutunut edistämään yhdenvertaisuutta, kitkemään häirintää ja muuta epäasiallista käytöstä Suomen musiikkialalla sekä luomaan ammattilaisille turvallisempia tiloja. Muusikkojen liitto on ollut mukana alan yhdenvertaisuuteen ja turvallisuuteen liittyvässä keskustelussa ja hankkeissa. Yhdenvertaisuus-sivulta löydät koottuna yhteystietoja, ohjeita sekä tietoa hankkeista ja käydyistä keskusteluista aiheen tiimoilta.

Muistutukset ja perinnät

Lowell Oy: muistutukset ja perintä

Roikkuuko reskontrassasi maksamattomia laskuja? Muusikkojen liiton jäsenenä voit siirtää ne Lowell Oy:n (ent. Lindorff) hoidettavaksi. Lowell huolehtii liiton jäsenten laskujen tehokkaasta maksumuistuttamisesta ja perinnästä ilman vuosimaksuja. Tällä tarkoitetaan yritysmuodossa tehtyjen esiintymisten laskuja, ei työsuhteessa syntyneitä palkkasaatavia.

Voit jättää toimeksiannot helposti Pikaperintä-palvelun kautta. Erillistä sopimusta ei tarvita, vaan hyväksyt tuolloin palvelun ehdot ja asiakkuus muodostuu automaattisesti. Halutessasi voit liittää perintäpalveluun myös muistutuspalvelun, jolloin Lowell muistuttaa asiakastasi maksamattomasta laskusta heti eräpäivän jälkeen.

Muistathan kirjoittaa kumppanitunnus-kohtaan SML, niin saat hyödynnettyä sovitun hinnoittelun palveluun:

• Ei avausmaksua
  • Ei vuosimaksua
  • Vapaaehtoisessa perinnässä 2% provisio peritystä kokonaismäärästä onnistuneessa perinnässä
  • Oikeudellisessa perinnässä 2% provisio peritystä kokonaismäärästä onnistuneessa perinnässä
  • Jälkiperinnässä 25% provisio peritystä kokonaismäärästä onnistuneessa perinnässä

Lisätietoja saat Lowellin yritysmyynnistä: myynti@lowell.com / p. 010 2700 700