Liikunta ja hyvinvointi

Freelancemuusikot ry: Joogaa muusikoille

Freelancemuusikot ry järjestää joogaa kevätkaudella 11. tammikuuta 2024 alkaen torstaisin klo 13.40–15.10. Tunnit pidetään Astanga Joogakoulun tiloissa Helsingissä, osoitteessa Annankatu 29.

Joogatunnit ovat kaikille avoimia matalan kynnyksen joogaharjoituksia, joiden tavoitteena on kokonaisvaltainen kehon ja mielen hyvinvointi. Tuntien sisältö on suunniteltu erityisesti muusikkojen tarpeita palvelevaksi. Ohjaajana toimii joogaopettaja Sami Alanen.

Joogaan voi osallistua kesken kauden, eikä tunneille tarvitse ilmoittautua etukäteen. Tunnille tarvitset mukaan joustavat vaatteet, myös oma joogamatto on suositeltava. Muusikkojen liiton jäsenet saavat tunneista hintaedun.

Hinta ja maksaminen

Joogan kevätkausi: 11.1.–28.5.2024

Muusikkojen liiton jäsenet:

• Kausimaksu, 20 kertaa: 100 € (5 €/kerta)
  • Kertamaksu: 7 €

Muut kuin liiton jäsenet:

• Kausimaksu, 20 kertaa: 200 € (10 €/kerta)
  • Kertamaksu: 10 €

Maksun voit suorittaa tilille: FI04 5541 2840 0026 96 / Freelancemuusikot ry

Viesti: Joogaa muusikoille / kevät 2024

Osoite

Astanga Joogakoulu, Annankatu 29 sisäpiha.

Jaakko Kämäräinen, freelancekoordinaattori
jaakko.kamarainen@muusikkojenliitto.fi
+358 (0) 40 861 3231

Työhuone Massage tarjoaa liiton jäsenille 15 %:n edun kaikista kehonhuoltopalveluista. Urheiluhieroja Simo Kellokumpu on erikoistunut keho- ja puhetyöntekijöiden sekä aktiiviliikkujien kehonhuoltoon.

Kellokumpu ottaa asiakkaita vastaan rauhallisella työhuoneellaan Helsingin Kalliossa osoitteessa Pengerkatu 7.

Muusikkojen Sairauskassan tarjoamia etuuksia ovat päiväraha sairaudesta johtuvan työtilaisuuksien menettämisen johdosta, korvaus kuntoutuspsykoterapiaan hakeutumiseen liittyvistä psykiatrin lausuntokuluista, korvaus hammashoito- ja kuulotutkimuskuluista sekä kuulosuojainten hankintakuluista ja korvaus sairaalan ja terveyskeskuksen hoitopäivämaksuista.

Terppa!-etuutta päivitetään parhaillaan. Ajankohtaiset tiedot koskien etuutta päivitetään tälle sivulle mahdollisimman pian.

UniSport-liikuntakeskukset Helsingissä tarjoavat liiton jäsenille edulliset hinnat sekä koko- että puolipäiväkortteihin. UniSportin kausikortilla voit käydä kuntosalilla, ryhmäliikuntatunneilla ja yleisillä palloiluvuoroilla. Ryhmäliikuntatarjonnasta löytyvät niin tanssi- ja joogatunnit kuin voimaa ja kestävyyttä kehittävät lajit. UniSportin liikuntakeskukset sijaitsevat Kluuvissa, Meilahdessa, Töölössä, Otaniemessä ja Kumpulassa.

UniSport tarjoaa Muusikkojen liiton jäsenille sekä koko- että puolipäiväkortit etuhintaan.

Edun saa UniSportin asiakaspalvelussa näyttämällä Muusikkojen liiton jäsenkorttia.

Jäsenetuhinnat:

Kokopäiväkortti, voimassa aukioloaikoina:

• 12 kuukautta 576 € (norm. 723 €)
  • 4 kuukautta 219 € (norm. 261 €)
  • 1 kuukausi 62 € (norm. 72 €)

Puolipäiväkortti, voimassa ma–pe ennen klo 15.00 ja 20.30 jälkeen, la–su koko päivän:

• 12 kuukautta 459 € (norm. 569 €)
  • 4 kuukautta 189 € (norm. 219 €)
  • 1 kuukausi 51 € (norm. 59 €)

Ensimmäinen tutustumiskäynti on maksuton.

Kotimainen hengitysharjoituslaitevalmistaja WellO2 tarjoaa Muusikkojen liiton jäsenille 20 %:n edun kaikista tuotteistaan. WellO2-laitteella tehtävä höyryhengitysharjoittelu muun muassa kosteuttaa ja lievittää hengitysteiden ärsytystä, vahvistaa äänihuulia, parantaa äänen laatua sekä vahvistaa hengityslihaksia.

Ohjeet edun lunastamiseen löydät kirjautumalla liiton Jäsensivuille.