Pääsyliput ja kulttuurielämykset

Muusikkojen liiton jäsenet saavat 20 %:n edun konserttilipuista sekä juomista Helsingin ja Tampereen G Livelab -klubeilla G Livelab -sovelluksessa.

Päivitä uusin versio tai lataa sovellus:

Aktivoi etu:

1. Kirjaudu sovellukseen.
2. Mene sovelluksen menun Omat tiedot -sivulle.
3. Klikkaa Minulla on promokoodi tai jäsennumero ja syötä jäsennumerosi.

Turussa sijaitseva Samppalinnan Kesäteatteri esittää kesällä 2024 Suomen-kantaesityksenä maailmalla palkitun menestysmusikaalin Bonnie & Clyde. Näytökset alkavat 15. kesäkuuta 2024.

Lavalla nähdään muun muassa Marketta TikkanenKarlo HaapiainenMaria Lund ja Jonas Saari. Kokonaisuudessaan Samppalinnan pyörivän katsomon pyörteissä nähdään 16 näyttelijän ensemble sekä kuuden ammattimuusikon livebändi Ville Myllykosken ja Aleksi Laukkosen johdolla – kyseessä on siis jälleen Suomen suurin ammattilaisvoimin toteutettu kesämusikaali. Tämä rikollisen röyhkeä tarina maailmankuuluista rakastavaisista soi rouheasti rockin, gospelin ja bluegrassin sävelin.

Samppalinnan Kesäteatteri tarjoaa Muusikkojen liiton jäsenille liput musikaaliin etuhintaan 39/29 € (norm. 59/49 €). Etu on henkilökohtainen, ja sen saa lunastettua näyttämällä liiton jäsenkorttia.

Etuhintaiset liput voi ostaa vain teatterin omasta lipunmyynnistä. Varaus on mahdollista tehdä aikaisintaan edellisenä päivänä.

Tiedustelut teatterin lipunmyynnistä:
liput@samppalinnanteatteri.fi

Taideyliopiston Avoin kampus tarjoaa Muusikkojen liiton jäsenille liput Tick, Tick… BOOM! -musikaaliin jäsenetuhintaan. Musikaali esitetään Musiikkitalon Sonore-salissa 27.–31. toukokuuta 2024.

Tick, Tick… Boom! on Jonathan Larsonin (1960–1996) vuonna 1991 käsikirjoittama ja säveltämä omaelämäkerrallinen rock-musikaali. Teos esitetään suomeksi Musiikkitalon Sonore-salissa 27.–31. toukokuuta 2024 klo 19 alkaen. Tuotannosta vastaa Taideyliopiston Avoin kampus.

Muusikkojen liiton jäsenet voivat lunastaa ammattilaisliput musikaaliin 15 € etuhintaan (norm. 28 €). Liput voi ostaa Ticketmasterin kautta, jolloin lipun hintaan lisätään palvelumaksu. Linkki Ticketmasterin kautta lunastettavaan lippuun löytyy Jäsensivuilta.

Liput voi ostaa myös Musiikkitalon lipunmyynnistä. Alennuksen saa näyttämällä Muusikkojen liiton jäsenkorttia.

Synopsis

New Yorkin SoHossa, nuori lupaava musikaalisäveltäjä Jon, hänen ystävänsä Michael ja Jonin tyttöystävä Susan kipuilevat kukin omien elämänkriisiensä kanssa. 30-vuotissyntymäpäivänsä lähestyessä Jon työstää viidettä vuotta musikaalia, jonka toivoo nostavan hänet viimein Broadwaylle. Taiteilijaelämän paineet yhdistyvät uravalintojen, menestyshaaveiden, ystävyyden ja ihmissuhteiden väliseen ristiaallokkoon. Tarinaa rytmittää Larsonin 90-lukua henkivä rockmusiikki.

Helsingin oopperakesä -festivaali järjestetään Aleksanterin teatterissa 15.8.–1.9.2024.

Muusikkojen liiton jäsenet voivat lunastaa ammattilaisliput Helsingin oopperakesään 20 € etuhintaan.

Alennus on henkilökohtainen ja se koskee kaikkia esityksiä. Ammattilaislippuja voi ostaa vain Aleksanterin teatterin lipunmyynnistä viikkoa ennen esityksiä näyttämällä Muusikkojen liiton jäsenkorttia.