Jäsenetu: Viestintätoimisto Röd tarjoaa konsultointipalvelua etuhintaan

Viestintätoimisto Rödin konsultointitunnilla vastataan muusikkojen kysymyksiin ja autetaan mieltä askarruttavissa viestinnällisissä asioissa.

Rödiltä voit varata tunnin mittaisia etätapaamisaikoja. Tapaamisessa käydään läpi jäsenen tarpeen mukaan julkaisuun liittyviä tiedotuksellisia näkökulmia. Kerrothan sähköpostissa muutamalla lauseella, mihin aihealueeseen (esim. tiedoteteksti, tiedotussuunnitelma, some tai aikataulutus) haluaisit keskittyä tapaamisessasi, jotta asiaasi ehditään tutustumaan etukäteen.

Tämän jälkeen on mahdollista tilata lisäpalveluna esimerkiksi singlen tai albumin tiedotuspaketti. Voit myös halutessasi sopia uudesta tapaamisesta, jossa syvennetään toivottuja aiheita.

Etuhinta Muusikkojen liiton jäsenistölle (-25 %)

90 € / tapaamiskerta

Konsultointitunti sisältää 60 minuutin etätapaamisen sekä noin puolen tunnin valmistautumisen ennen tapaamista. Mahdolliset ennakkomateriaalit (tiedotetekstit, musiikkilinkit yms.) tulee toimittaa 5 vuorokautta ennen tapaamista. Hinta ei sisällä alv. 24 %.

Ajanvaraus ja yhteydenotot

Viestintätoimisto Röd