Jäsenetu: Muusikkojen mindfulness-kurssi

Suvi Granbergilla on kahdenkymmenen vuoden kokemus orkesterityöstä. Mindfulness-valmentajaksi hän valmistui keväällä 2020, ja hän on tarjonnut ohjausta muusikoille siitä lähtien. Harjoittelu auttaa muusikkoa rauhoittamaan itseään sekä keskittymään paremmin konserttitilanteissa.

Menetelmä on alun perin kehitetty Yhdysvalloissa 1970-luvulla hoitamaan muun muassa stressistä ja kroonisesta kivusta kärsiviä potilaita lääketieteellisen hoidon lisäksi. Nykyään mindfulness on tunnustettu itsehoitomenetelmä. Muusikoille räätälöidyt harjoitukset kehittävät kykyämme olla läsnä sekä parantavat itseymmärrystä ja -arvostusta.

Muusikoille suunnattu mindfulness-kurssi on kaksiosainen, ja se toteutetaan Zoomin välityksellä. Ensimmäinen osa sisältää neljä etätapaamista, joissa tutustutaan klassisiin mindfulness-harjoituksiin. Ensimmäinen osa alkaa maanantaina 26. huhtikuuta, ja kestää neljä viikkoa. Ilmoittautuminen päättyy tiistaina 20. huhtikuuta.

Kurssin toisessa osassa, seuraavat neljä viikkoa, perehdytään muusikkojen mindfulnessiin. Toinen osa alkaa maanantaina 24. toukokuuta. Voit halutessasi osallistua ensin ensimmäiseen osaan, ja ilmoittautua sen jälkeen kurssin toiseen osaan. Ilmoittautuminen toiseen osaan päättyy maanantaina 10. toukokuuta.

Muusikkojen liiton jäsenille Granberg tarjoaa kurssin 20 %:n jäsenedulla. Hinnat sisältävät alv:n 24 %. Ilmoitathan ilmoittautumisen yhteydessä jäsennumerosi.

Kurssin yhden osion jäsenetuhinta:

•  99 € (muille 119 €)
  • liiton jäsenille, jotka ovat koronan vuoksi ilman palkkatuloa 49 € (muille 59 €)

Palvelu on osa Muusikkojen liiton Apua jaksamiseen -kokonaisuutta.

Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan >