Muusikkojoogaa verkossa

Freelancemuusikot ry:n Muusikkojooga järjestetään koronaviruspandemian rajoitusten ajan verkko-opetuksena. Verkko-opetukseen osallistuminen on liiton jäsenille maksutonta. Muusikkojooga järjestetään tiistaisin klo 13.30–15.00. Opettajana toimii joogaohjaaja Sami Alanen. Joogaan ovat tervetulleita kaikki liiton jäsenet. Ilmoittauduttuasi saat linkin joogatunnin Zoom-alustalle.

Ilmoittaudu mukaan >

Ratkaisukeskeistä lyhytterapiaa Muusikkojen liiton jäsenille -15 %

Onko mieli kuormittunut tai askarruttaako oma jaksaminen? Iisa Pajula on ratkaisukeskeinen lyhytterapeutti ja sertifioitu TRE®-stressinpurkuliikkeiden ohjaaja, joka tarjoaa luottamuksellista, puolueetonta keskusteluapua kuormittavaan elämäntilanteeseen tai henkilökohtaisten huolten ja haasteiden purkamiseen. Laulaja–lauluntekijänä ja ammattibiisinkirjoittajana Pajulalla on vankka kokemus tämän päivän musiikkimaailmasta työympäristönä sekä luovien alojen prosesseista. Ratkaisukeskeisyys on nykyhetkeen ja tulevaisuuteen orientoitunut, erityisesti asiakkaan omiin voimavaroihin keskittyvä terapiasuuntaus.

Iisa Pajula tarjoaa Muusikkojen liiton jäsenille Skypen kautta toteutettavista ratkaisukeskeisen lyhytterapian palveluistaan 15% prosentin alennuksen. Alennus on voimassa toukokuun 2020 loppuun saakka. Tapaamisajat sovitaan suoraan terapeutin kanssa: varaus@terapeuttiiisapajula.fi

Ilmoita viestissäsi Muusikkojen liiton jäsennumerosi.

Ratkaisukeskeistä lyhytterapiaa artisteille -50 %

Vuonna 2019 ratkaisukeskeiseksi lyhytterapeutiksi valmistunut Kristiina Wheeler ottaa vastaan musiikkialan artistejan jotka painivat alan tuomien paineiden ja haasteiden kanssa. Saman tien läpikäyneenä Wheeler haluaa olla avuksi muille sekä antaa helpottavia työkaluja. Wheeler yhdistää kokemusasiantuntijuutta ja ratkaisukeskeisen terapian työkaluja antaen tukea, selkeyttä ja joskus vain läsnäolevaa keskusteluapua.

Karanteeniajan sessiot ovat nyt tarjolla etänä ja puoleen hintaan.
Yksilöterapia videopuhelulla:
  • 60 min 37,50 €
  • 90 min 47,50 €

Lääkärin ja hoitajan palvelut etänä: Muusikkojen Terppa! -työterveyspalvelu Muusikkojen liiton jäsenille

Muusikkojen liiton jäsenenä voit nyt liittyä Muusikkojen Terppa! -työterveyspalvelun jäseneksi maksutta. Lisäksi lääkärin tai hoitajan puhelin- ja videovastaanotto ovat sinulle tarjolla etuhintaan.

Muusikkojen Terppa! on lääkäriasema Medics24:n ja Muusikkojen liiton yhdessä muusikoille räätälöimä terveyspalvelu. Muusikkojen Terppa! huomioi ennaltaehkäisevästi muusikoille tyypilliset sairaudet ja tuo terveyspalvelut jokaisen muusikon taskuun. Lääkärin puheille pääsee vaikkapa kotisohvalta.

Lue lisää ja liity Muusikkojen Terppaan >

Vireeni – veloitukseton tukiryhmä taiteilijoille

Liiton jäsenistölle on tarjolla vertaistukiryhmä kriisitilanteen käsittelemiseksi. Ryhmän järjestää työnohjaaja, psyko- ja sosiodraamaohjaaja, musiikin tohtori Tuomas Hannikainen (Taukola).

Osallistuminen on maksutonta ja luottamuksellista, ja ryhmä järjestetään etänä (Zoom). Ryhmään mahtuu 6–12 henkilöä. Työskentely tapahtuu keskusteluin ja harjoittein.

3 x 90 min istuntokokonaisuus tapahtuu viikon aikana ma, ke ja pe.

Lisätietoja >

Ilmoittautuminen >

UniSport: Les Mills -online-treenit maksutta

Muusikkojen liiton jäsenetusopimus UniSport-liikuntakeskusten kanssa mahdollistaa liiton jäsenille Les Mills -online-treenit maksutta.

Les Mills -online-palvelu >