Maksutonta työnohjausta muusikoille

Valmistuva työnohjaaja Aarno Paakkari tarjoaa Muusikkojen liiton jäsenille maksutonta työnohjausta. Työnohjaus toteutetaan pienryhmänä noin kolmen viikon välein.

Työnohjaus on oman työn tutkimista, arviointia ja kehittämistä työnohjaajan avulla. Se on työhön, työyhteisöön ja omaan työrooliin liittyvien kysymysten, kokemusten ja tunteiden yhdessä tulkitsemista ja jäsentämistä. (Story ry)

Paakkari on toiminut kahdenkymmenen vuoden ajan vaativan erityisopetuksen tehtävissä sekä sivutoimisena muusikkona ja nykyään Fillaripianistina. Työnohjauskokemusta hänellä on koulusta, taiteen alalta ja yrityksistä.

Kiinnostuitko? Ole yhteydessä:

Aarno Paakkari
info@fillaripiano.fi

Joogaa ja etäjoogaa muusikoille

Turun Muusikot ry ja Freelancemuusikot ry järjestävät joogaa ja etäjoogaa muusikoille.

Molemmille tunneille ovat tervetulleita kaikki liiton jäsenet edulliseen hintaan.

Lääkärin ja hoitajan palvelut etänä: Muusikkojen Terppa! -työterveyspalvelu Muusikkojen liiton jäsenille

Muusikkojen liiton jäsenenä voit nyt liittyä Muusikkojen Terppa! -työterveyspalvelun jäseneksi maksutta. Lisäksi lääkärin tai hoitajan puhelin- ja videovastaanotto ovat sinulle tarjolla etuhintaan.

Muusikkojen Terppa! on lääkäriasema Medics24:n ja Muusikkojen liiton yhdessä muusikoille räätälöimä terveyspalvelu. Muusikkojen Terppa! huomioi ennaltaehkäisevästi muusikoille tyypilliset sairaudet ja tuo terveyspalvelut jokaisen muusikon taskuun. Lääkärin puheille pääsee vaikkapa kotisohvalta.

Lue lisää ja liity Muusikkojen Terppaan >

UniSport-liikuntakeskusten palvelut pääkaupunkiseudulla

UniSport-liikuntakeskukset Helsingissä tarjoavat liiton jäsenille edulliset hinnat sekä koko- että puolipäiväkortteihin. UniSportin kausikortilla voit käydä kuntosalilla, ryhmäliikuntatunneilla ja yleisillä palloiluvuoroilla. Ryhmäliikuntatarjonnasta löytyvät niin tanssi- ja joogatunnit kuin voimaa ja kestävyyttä kehittävät lajit. UniSportin liikuntakeskukset sijaitsevat Kluuvissa, Meilahdessa, Töölössä, Otaniemessä, Kumpulassa ja Viikissä.

UniSport: Les Mills -online-treenit maksutta

Muusikkojen liiton jäsenetusopimus UniSport-liikuntakeskusten kanssa mahdollistaa liiton jäsenille Les Mills -online-treenit maksutta.

Les Mills -online-palvelu >

Sydänliiton vinkit freelancemuusikoille: liikunta, ravinto ja uni

Sydänliitto on koonnut tietoa ja vinkkejä freelancemuusikoiden liikuntaan, ravintoon sekä uneen liittyen, ja Rotsin & Jyrän kolmiosainen dokumentti on katsottavissa varoittavana esimerkkinä.

Sivusto toteutettiin osana Sydänliiton, Freelancemuusikot ry:n ja Muusikkojen liiton hyvinvointiprojektia vuonna 2019.

Tutustu materiaaliin >