Muusikkojen liiton jäsenet voivat varata Keski-Helsingin musiikkiopiston ja Eiran Musiikkikoulun tiloja harjoituskäyttöön.

Alta löydät tilojen esittelyn ja hinnaston.

Varaaminen

Tilaa varaustunnukset liiton toimistosta osoitteesta sml@muusikkojenliitto.fi.

Varausjärjestelmä löytyy täältä.

Huom! Lisää puhelinnumerosi varausjärjestelmässä yhteystietoihisi mahdollisten sisäänpääsyyn liittyvien yhteydenottojen vuoksi.

Peruutuksen tekeminen onnistuu viimeistään 24 tuntia ennen varauksen alkamista. Tämän jälkeen varausta ei voi peruuttaa ja siitä veloitetaan hinnaston mukainen maksu.

Keski-Helsingin musiikkiopisto

Muusikkojen liiton jäsenet voivat varata Keski-Helsingin musiikkiopiston tiloja harjoituskäyttöön arkena klo 9.30–13.00 KHMO:n aukiolopäivinä. Käyttäjä voi varata yhden huoneen päivässä KHMO:n aukiolopäivinä klo 9.30–13.00 väliseksi ajaksi. Tätä lyhyemmät tai pidemmät varaukset eivät ole mahdollisia.

Tilat soveltuvat henkilökohtaiseen harjoitteluun akustisilla soittimilla sekä esimerkiksi lauluyhtyeen, puhallinsektion tai muun kokoonpanon käyttöön. Molemmissa varattavissa luokissa (luokat nro 3 ja 9) on piano ja flyygeli.

Aukioloajat ja yhteystiedot

Syyskausi 2021: 16.8.–17.12.
Ma–pe klo 9.30–13.00

Poikkeukset:
Suljettu:

• 18.–24.10.2021,
  • 19.11.2021 ja
  • 6.12.2021

Osoite: Helsinginkatu 3–5 (Ebeneser-talo, noin 100 metriä Sörnäisten metroasemalta).

Hinnasto ja laskutus

1 kerta 15,00 e
10 kertaa 100,00 e (syys- ja kevätkausikohtainen)

Yksi kerta tarkoittaa yhtä varausta (klo 9.30–13.00) yhtenä päivänä. Laskutus tapahtuu syys- ja kevätkausittain takautuvasti; käyttäjältä laskutetaan kuluneen kauden varausten määrän mukainen summa. 10 kerran hinta laskutetaan jokaisesta täydestä kymmenestä varauksesta, ja muutoin hinta on 15 e/kerta.

Tilojen käyttö

Vuokrattavana on kaksi luokkahuonetta, joissa on piano ja flyygeli sekä kaksi nuottitelinettä.

Harjoitustilat on tarkoitettu ensisijaisesti henkilökohtaiseen harjoitteluun akustisilla soittimilla lukuun ottamatta erittäin kovaäänisiä soittimia, kuten rumpusetti. Myös kohtuutonta melua tuottamaton pienryhmäharjoittelu akustisilla soittimilla on mahdollista.

Tilat jätetään harjoittelun jälkeen samaan kuntoon kuin ne olivat saavuttaessa. Tiloihin ei saa jättää soittimia tai laitteita eikä muutakaan omaisuutta, vaan kaikki on vietävä pois kunkin harjoittelupäivän päätyttyä. Ruokailu, tupakointi ja päihteiden käyttö tiloissa on kielletty. Tilan varaaja on vastuussa tilassa harjoittelevasta ryhmästään.

Kulku tiloihin

Harjoitustilan varattuasi saat varausjärjestelmästä viestin sähköpostiisi. Viestissä on ilmoitettu ovikoodit, joiden kautta kulku Keski-Helsingin musiikkiopiston tiloihin tapahtuu. Varatun harjoitustilan avain haetaan KHMO:n toimistosta 4. kerroksesta.

Avain palautetaan harjoittelun jälkeen KHMO:n toimistoon.

Avaimen noutaa ja palauttaa tilavarauksen tehnyt henkilö.

Eiran Musiikkikoulu

Muusikkojen liiton jäsenet voivat varata Eiran Musiikkikoulun tiloja harjoituskäyttöön koulun aukiolopäivinä. Voit kysyä myös ilta- ja viikonloppuaikoja osoitteesta: kanslia@eiranmusiikkikoulu.fi

Tilat ja hinnasto

Maestoso
Luokkahuone 37 m2 – flyygeli ja clavinova, 30 €/h

Allegro
Pianostudio 26 m2 – flyygeli, piano ja kolme sähköpianoa, 20 €/h

Da Capo
Luokkahuone 9 m2 – piano, 15 €/h

Aukioloajat ja yhteystiedot

Syyskausi 2021: 16.8.–17.12.
Ma–pe klo 9.00–14.00, tilakohtaiset varausajat löydät varauskalenterista.

Poikkeukset:
Suljettu:

• 6.12.2021

Tiedusteltavissa erikseen:

• 18.–24.10.2021

Osoite: Ratakatu 1b A2, Helsinki.

Sisäänpääsy: Avain noudetaan Muusikkojen liiton toimistolta (Pieni Roobertinkatu 16, 5. krs). Avain palautetaan liiton toimistolle harjoitusvuoron jälkeen klo 16 mennessä.