G Livelab Tampere voitti parhaan konserttisalin palkinnon kansainvälisessä Mondo*DR Awards -kilpailussa

Mondo*DR -palkinnot jaetaan vuosittain maailman parhaille viihdeteknologian ratkaisuille. Parhaan konserttisalin palkinto myönnettiin yhdessä G Livelab Tampereelle ja klubin äänentoistosta vastaavalle Genelec Oy:lle.

Mondo*DR Awardsin ehdokasesittelyn mukaan G Livelab Tampere tarjoaa ainutlaatuisen elävän musiikin kokemuksen korkealaatuisella ja joustavalla konserttiäänijärjestelmällään. Parhaan konserttisalin kategoriassa olivat finalisteina G Livelabin lisäksi myös Berliinin filharmonia, Lontoon Royal Opera House sekä China National Center for the Performing Arts.

”G Livelabin korkeatasoinen toteutus on herättänyt ihastusta asiakkaissamme alusta lähtien. Tämä palkinto osoittaa, että tekemistämme arvostetaan myös kansainvälisesti. Näin kovan sarjan voittaminen vetää nöyräksi ja kannustaa meitä tekemään työmme entistäkin paremmin”, sanoo G Livelab Tampereen toimitusjohtaja Annamaija Saarela.

G Livelab Tamperetta hallinnoi Livelaboratorio Tampere Oy, jonka omistaa Muusikkojen liitto. Frenckellin pannuhuoneessa toimiva G Livelab Tampere avasi ovensa yleisölle elokuussa 2019.

Genelec and G Livelab Tampere: creating the perfect live music venue