Muusikkojen liiton jäsenet voivat varata Keski-Helsingin Musiikkiopiston tiloja harjoituskäyttöön arkena klo 9.30–13.00 KHMO:n aukiolopäivinä.

Tilat soveltuvat henkilökohtaiseen harjoitteluun akustisilla soittimilla sekä esimerkiksi lauluyhtyeen, puhallinsektion tai muun kokoonpanon käyttöön. Molemmissa varattavissa luokissa on piano ja flyygeli.

Aukioloajat ja yhteystiedot

Kevätkausi 2017: 16.1.–28.4.*
Ma–pe klo 9.30–13.00

* Poikkeukset: Suljettu 20.–24.2. ja 14.–17.4.

Osoite: Helsinginkatu 3–5 (Ebeneser-talo, noin 100 metriä Sörnäisten metroasemalta)

Varaaminen

Tilaa varaustunnukset liiton toimistosta osoitteesta sml@muusikkojenliitto.fi.

Varausjärjestelmä löytyy täältä.

Käyttäjä voi varata yhden huoneen päivässä KHMO:n aukiolopäivinä klo 9.30–13.00 väliseksi ajaksi. Tätä lyhyemmät tai pidemmät varaukset eivät ole mahdollisia.

Peruutuksen tekeminen onnistuu viimeistään 24 tuntia ennen varauksen alkamista. Tämän jälkeen varausta ei voi peruuttaa ja siitä veloitetaan hinnaston mukainen maksu.

Hinnasto ja laskutus

1 kerta 15,00 e
10 kertaa 100,00 e (syys- ja kevätkausikohtainen)

Yksi kerta tarkoittaa yhtä varausta (klo 9.30–13.00) yhtenä päivänä. Laskutus tapahtuu syys- ja kevätkausittain takautuvasti; käyttäjältä laskutetaan kuluneen kauden varausten määrän mukainen summa. 10 kerran hinta laskutetaan jokaisesta täydestä kymmenestä varauksesta, ja muutoin hinta on 15 e/kerta.

Tilojen käyttö

Vuokrattavana on kaksi luokkahuonetta, joissa on piano ja flyygeli sekä kaksi nuottitelinettä.

Harjoitustilat on tarkoitettu ensisijaisesti henkilökohtaiseen harjoitteluun akustisilla soittimilla lukuun ottamatta erittäin kovaäänisiä soittimia, kuten rumpusetti. Myös kohtuutonta melua tuottamaton pienryhmäharjoittelu akustisilla soittimilla on mahdollista.

Tilat jätetään harjoittelun jälkeen samaan kuntoon kuin ne olivat saavuttaessa. Tiloihin ei saa jättää soittimia tai laitteita eikä muutakaan omaisuutta, vaan kaikki on vietävä pois kunkin harjoittelupäivän päätyttyä. Ruokailu, tupakointi ja päihteiden käyttö tiloissa on kielletty. Tilan varaaja on vastuussa tilassa harjoittelevasta ryhmästään.

Kulku tiloihin

Varatun harjoitustilan avain haetaan KHMO:n toimistosta 4. kerroksesta. Sisään pääsee soittamalla summeria.

Avain palautetaan harjoittelun jälkeen KHMO:n toimistoon.

Avaimen noutaa ja palauttaa tilavarauksen tehnyt henkilö.