Neuvottelukoulutus Villa Vikanissa

Villa Vikan
Address Vikan 30-31, Persböle, 10420 Pohjankuru

Ti–ke 6.–7.9.2016

Millainen neuvottelija olet? Oletko tyytyväinen neuvottelutaitoihisi, vai olisiko niissä parantamisen varaa? Tunnetko sopimukset, joista neuvottelet?

Viime vuonna suuren suosion saavuttanut Muusikkojen liiton neuvottelukoulutus järjestetään jälleen syyskuussa. Kaksipäiväisessä seminaarissa keskitytään neuvottelutaitojen parantamiseen. Seminaarin sisältöä on kehitetty edelleen, ja luvassa on puheenvuoroja ammattineuvottelijoilta sekä liitosta että sen ulkopuolelta. Seminaarissa tutustutaan erilaisiin neuvottelumetodeihin, tehdään neuvotteluharjoituksia sekä pohditaan musiikkialan sopimuksia erityisesti neuvottelujen etenemisen näkökulmasta. Lisäksi koulutuksessa perehdytään muusikon kansainvälisiin neuvotteluihin sekä omakustantajan sopimuksiin.

Seminaarin sisällöstä vastaa Muusikkojen liiton lakiasiainpäällikkö Lottaliina Pokkinen. Muita kouluttajia ovat Sublime Music Agency Oy:n toimitusjohtaja Tiina Vihtkari ja Poets Of The Fall -yhtyeen sopimusasioista vastaava muusikko Olli Tukiainen.

Seminaari järjestetään Villa Vikanissa Raaseporissa ti–ke 6.–7.9.2016.

Seminaarin hinta on 100 e/osallistuja (sis. seminaariohjelman, majoituksen, ruokailut sekä kuljetukset Karjaan juna-aseman ja Vikanin välillä – omaa autoa ei siis tarvita).

Seminaarin ohjelma

Ilmoittautuminen on päättynyt 21.8.2016.

Seminaariin mahtuu mukaan 12 ensimmäiseksi ilmoittautunutta Muusikkojen liiton jäsentä. Seminaari toteutuu, mikäli ilmoittautuneita on vähintään kahdeksan.

Tervetuloa!

Palautetta vuoden 2015 kurssilaisilta:
  • Asiantuntemus ja kokemus aiheesta on puhujilla täysin omaa luokkaansa. On tärkeää saada ohjeistusta alan ammattilaisilta, joilla on kokemusta ja rutiinia aiheeseen.
  • Oivalluksen siemen kylvettiin monessakin asiassa.
  • Hahmotan kokonaiskuvaa paljon paremmin nyt, ja kurssin kautta sain oivalluksia muistakin kuin neuvotteluihin liittyvistä asioista.
  • Ylitti odotukset!
Jaa →