Musiikin opiskelija, vastaa kyselyyn Muusikkojen liiton eduista ja palveluista

Muusikkojen liitto selvittää kyselyllä musiikinopiskelijoiden näkemyksiä etuihin ja palveluihin liittyen. Kyselyn toteuttaa liiton viestintä- ja tuotantoassistentti Sami Vähäkangas osana kulttuurituotanto-opintojensa korkeakouluharjoittelua.

Voit vastata kyselyyn riippumatta siitä, oletko Muusikkojen liiton jäsen. Vastaukset käsitellään anonyymisti, eikä niitä luovuteta kolmansille osapuolille.

Voit halutessasi osallistua kyselyn lopuksi arvontaan, jossa yhdelle vastaajalle arvotaan kaksi vapaalippua Helsingin tai Tampereen G Livelab -konserttisaleihin. Kyselyn jälkeen avautuu erillinen lomake, jonka kautta voit ilmoittaa sähköpostiosoitteesi. Arvontaa varten annettuja sähköpostiosoitteita ei yhdistetä kyselyvastauksiin. Voittajaan ollaan yhteydessä sähköpostitse.

Kyselyyn vastaaminen vie noin 7–10 minuuttia ja se sulkeutuu 29. lokakuuta 2023.

Vastaa kyselyyn >

Lisätiedot: