Luiku-yhtye Savoy-teatterissa 3.11. – liput liiton jäsenille etuhintaan

Ukrainalainen Luiku-yhtye esiintyy Savoy-teatterissa 3. marraskuuta 2023. Savoy-teatteri tarjoaa Muusikkojen liiton jäsenille liput konserttiin jäsenetuhintaan.

Savoy-teatterin maailmanmusiikkisyksy täydentyy ukrainalaisen worldbeat-yhtye Luikun ensimmäisellä Suomen-vierailulla marraskuussa.

Kiovasta kotoisin olevan Luiku-yhtyeen intohimoinen musiikki ammentaa vaikutteita Balkanin, Välimeren ja ukrainalaisen perinteen piiristä. Yhtyeen sointimaailma koostuu sekä elektronisista että live-perkussioista, voimakkaasta vaskipuhallinsektiosta, kahdesta laulusolistista ja runsaasta, vaihtuvasta instrumentaatiosta.

Savoy-teatteri tarjoaa Muusikkojen liiton jäsenille liput konserttiin etuhintaan 15 €. Edun saa lunastettua ostamalla lipun henkilökohtaisesti Savoyn lipunmyyntipisteestä ja näyttämällä liiton jäsenkorttia.

Avecille voi ostaa lipun etuhintaan 27,50 € (norm. 37 €) käyttämällä alekoodia. Alekoodin löydät liiton Jäsenetusivuilta >

Lue lisää konsertista Savoy-teatterin sivuilta >

Liput Savoy-teatterin omiin tuotantoihin jäsenetuhintaan vuoden 2023 loppuun saakka

Muusikkojen liiton jäsenet saavat liput Savoy-teatterin omiin tuotantoihin etuhintaan 15 €.

Tapahtuman tuottajatahon voi tarkistaa tapahtuman tiedoista Savoy-teatterin nettisivuilta tai Lippupisteen verkkokaupasta. Hintaetu on voimassa kaikissa konserteissa, joissa tuottajana lukee Savoy-teatteri.

Etuhintaisen lipun voi ostaa ennakkoon ti–pe klo 12–14 Savoy-teatterin lippumyymälästä tai tuntia ennen tapahtumaa ovelta. Varaudu esittämään Muusikkojen liiton jäsenkorttisi. Hintaetu on voimassa vuoden 2023 loppuun asti.

Savoy-teatterin tapahtumat >