Vastaa kyselyyn jazzmuusikoiden työllistymisestä, urapoluista ja tulonmuodostuksesta

Suomen Jazzliiton, Music Finlandin, Muusikkojen liiton ja Taideyliopiston Sibelius-Akatemian jazzmusiikin koulutusohjelman kyselyn tavoitteena on luoda kokonaiskuvaa jazzmuusikoiden työllistymisestä, urapoluista ja tulonmuodostuksesta sekä päivittää ymmärrystä suomalaisen jazzin kansainvälistymisen tilasta ja mahdollisista siihen liittyvistä haasteista. Kyselyllä kartoitetaan tilannetta ensisijaisesti koronapandemiaa edeltäneeltä ajalta. Kysely on auki 15. syyskuuta saakka.

Kysely on anonyymi ja se sisältää sekä monivalintakysymyksiä että avoimia kysymyksiä. Vastaaminen kestää n. 5–20 minuuttia. Yhteystietonsa jättäneiden kesken arvotaan 50 euron arvoinen lahjakortti F-Musiikkiin. Selvityksen tulokset julkistetaan syksyllä 2021. Kyselyn ja raportoinnin toteuttaa tutkija Riikka Hiltunen.

Vastaa kyselyyn 15.9. mennessä >

Lisätietoja:

Riikka Hiltunen, tutkija: riikka.hiltunen@gmail.com
Maria Silvennoinen, toiminnanjohtaja, Suomen Jazzliitto ry: maria.silvennoinen@jazzfinland.fi, puh. 050-536 74 91