Vastaa kyselyyn: ekologisesti kestävä kehitys musiikkialalla

Kestävämmän musiikkialan työkalupakki (KEMUT) -hankkeen tavoitteena on edesauttaa musiikkialan ekologisesti kestävää kehitystä luomalla konkreettinen työkalupakki, joka palvelee ennen kaikkea elävän musiikin kenttää. Hanke rohkaisee musiikin ilmastoystävällisempään tuottamiseen ja kuluttamiseen myös viestinnän ja koulutuksen keinoin.

Muusikoilta kaivataan nyt vastauksia kyselyyn elävän musiikin alan käytännöistä ekologisesti kestävän kehityksen alueella.

Pyydämme suuntaamaan katseen hetkeksi pidemmälle tulevaisuuteen, ohi musiikkialan ja koko maailman tämänhetkisen kriisitilan. Millaista on elävän musiikin toiminta ekologisesta näkökulmasta tarkasteltuna? Millaisilla käytännöillä voimme selvitä tulevaisuuden ekokriiseistä? Millaisia toimenpiteitä olemme jo tehneet, mitä vielä pitäisi tehdä?

Kysely on anonyymi, mutta mikäli olet valmis jakamaan ideoitasi julkisesti, voit myös kertoa oma nimesi ja yhteystietosi.

Vastaa kyselyyn >

KEMUT-hankkeen yhteistyökumppaneita ovat Finland Festivals ry, LiveFin ry, Music Finland ry, Suomen Jazzliitto ry, Muusikkojen liitto sekä Suomen Sinfoniaorkesterit ry, ja se on saanut tukea Musiikin edistämissäätiöltä (MES).

Lue lisää KEMUT-hankkeesta >