Uusi jäsenetu: Muusikkojen Terppa! -työterveys

Freelancemuusikoille ei useinkaan ole tarjolla työterveyspalveluita. Muusikkojen liiton jäsenenä saat nyt Muusikkojen Terppa! -työterveyspalvelun jäsenyyden maksutta sekä etuja Terpan terveyspalveluista.

Muusikkojen liiton jäsenenä voit nyt liittyä Muusikkojen Terppa! -työterveyspalvelun jäseneksi maksutta. Saat maksuttoman sähköisen terveystarkastuksen, ja lisäksi olet oikeutettu veloituksettomaan kuulon tarkastukseen, sillä se kuuluu Muusikkojen Sairauskassan korvauksen piiriin. Lisäksi lääkärin tai hoitajan puhelin- ja videovastaanotto ovat sinulle tarjolla etuhintaan. Terppa! -jäsenyys ei sido sinua mihinkään.

Muusikkojen Terppa! on lääkäriasema Medics24:n ja Muusikkojen liiton yhdessä muusikoille räätälöimä terveyspalvelu. Muusikkojen Terppa! huomioi ennaltaehkäisevästi muusikoille tyypilliset sairaudet ja tuo terveyspalvelut jokaisen muusikon taskuun. Lääkärin puheille pääsee niin keikkabussista maailmalta kuin vaikkapa kotisohvalta.

Muusikkojen Terppa! >