Tule mukaan Vastuullinen musiikkiala: Kohti yhdenvertaisuutta -tilaisuuteen

Tervetuloa 20. syyskuuta klo 14–15.30 mukaan Vastuullinen musiikkiala: Kohti yhdenvertaisuutta -tilaisuuteen keskustelemaan, miten musiikkialan tulee edistää oikeudenmukaisempaa ja turvallisempaa toimintakulttuuria. Tapahtuma on osa Muusikkojen liiton, Suomen Musiikintekijät ry:n ja Autiosaari Oy:n yhteistä Vastuullinen musiikkiala -hanketta.

Onko jokainen musiikintekijä, muusikko ja artisti tervetullut ja tunnustettu työyhteisönsä jäsen omana itsenään? Annetaanko kaikille äänille tilaa yhteisössämme? Pyritäänkö jotakuta hiljentämään tai muuttamaan? Heitetäänkö harjoituksissa, orkesterimontussa tai keikkabussissa seksististä tai rasistista läppää?

Tilaisuuden puhujavieraina ovat artisti Jesse Markin, saksofonisti ja musiikintekijä Linda Fredriksson sekä Yle X:n musiikkipäällikkö Tapio Hakanen.

Keskustelua kommentoi toimittaja Maryan Abdulkarim ja moderoi Vastuullinen musiikkiala -hankkeen projektipäällikkö Helmi Saksala.

Lämpimästi tervetuloa mukaan! Tilaisuus on kaikille avoin eikä edellytä ennakkoilmoittautumista.

Lisätietoa tilaisuudesta sekä osallistumislinkin löydät täältä >

Lue lisää Vastuullinen musiikkiala -hankkeesta >