Tervetuloa mukaan etäjoogaan

Muusikkojen liiton jäsenille on tarjolla joogaa sekä livenä että etänä. Etäjoogaa ohjaavat joogaopettajat Ilana Gothoni ja Iina Salin, jotka ovat myös musiikkialan ammattilaisia. Tuntien sisältö on suunniteltu erityisesti muusikkojen tarpeita palvelevaksi.

Etäjoogaa muusikoille maanantaisin ja keskiviikkoisin

Turun Muusikot ry:n järjestämät Etäjoogaa muusikoille -tunnit pidetään maanantaisin klo 18.00–19.00 Zoom-alustan kautta. Ohjaajana toimii muusikko ja joogaohjaaja Ilana Gothoni. Tunneilla tutustutaan omaan kehoon vahvistavan ja venyttävän asentosarjan kautta, mikä toimii rentoutuksena ja palautuksena muusikon työpäivän päätteeksi.

”Joogaharjoitus sopii kaikille kunnosta riippumatta. Se auttaa rentoutumaan ja palautumaan raskaan työpäivän tai konsertin jälkeen. Tervetuloa hauskaan ja rentoon porukkaan!”, sanoo Ilana Gothoni.

Kausimaksu 20 €. Syyskauden viimeinen tunti pidetään 21.12.2020.

Freelancemuusikot ry:n järjestämät Etäjoogaa muusikoille –tunnit pidetään keskiviikkoisin klo 10.00–11.00 Zoom-alustan kautta. Ohjaana toimii muusikko-musiikkipedagogi ja joogaopettaja Iina Salin. Monipuolisella tunnilla liikettä tehdään lempeästi ja dynaamisesti sopivaan tahtiin rennolla meiningillä.

”Keskiviikkoaamun yhteinen joogaharjoitus saa energiat virtaamaan ja tekee hyvää omalle hyvinvoinnille, parantaa keho–mieli-yhteyttä ja läsnäoloa sekä tuo hyvää fiilistä. Mukava paikka tavata kollegoja!”, sanoo Iina Salin.

Kausimaksu 20 €. Syyskauden viimeinen tunti pidetään 16.12.2020.
Huom! Etäjoogaa muusikoille sisältyy Joogaa muusikoille -tuntien kausimaksuun.

Ilmoittaudu Etäjoogaa muusikoille –tunneille >

Joogaa muusikoille Helsingissä tiistaisin

Freelancemuusikot ry:n järjestämä jooga pidetään tiistaisin klo 13.30-15.00 Annankadulla Astanga joogakoulun tiloissa (Annankatu 29B, sisäpiha). Ohjaajana toimii joogaopettaja Sami Alanen. Joogaa muusikoille -tunnille tarvitset mukaan joustavat vaatteet. Muu välineistö (matot yms.) löytyy paikan päältä.