Terveenä takaisin työelämään -koulutus

Urheiluopisto Kisakeskuksessa Pohjankurussa järjestetään ”Terveenä takaisin työelämään TETY 6”-koulutus yhteistyössä Työttömien ay-jäsenten tukiyhdistys TATSI ry:n kanssa. Koulutus on Opetus- ja kulttuuriministeriön tukema ja suunnattu työttömille ja lomautetuille. Haku on käynnissä 16. marraskuuta saakka.

”Terveenä takaisin työelämään TETY 6” -kurssilla keskitytään parantamaan elämän laatua paremman fyysisen ja henkisen kunnon sekä verkostoitumisen kautta.

Koulutuksen sisältö:

Lähi- ja etäjaksot
Lähijaksojen koulutus toteutetaan Kisakeskuksessa ja tutustumme erilaisiin tapoihin harjoittaa liikuntaa. Saat tietoa liikunnan hyödyistä ja oikean ravinnon tärkeydestä. Koulutuksessa saat perusteet vertaisohjaajana toimimiseen.

Alustavat lähijaksojen ajankohdat:

• 26.–28.11.2018
  • 14.–17.01.2019
  • 11.–13.02.2019
  • 25.-27.03.2019

Kuntokartoitus
Koulutuksessa kaikille rakennetaan henkilökohtainen liikunta- ja elämäntapasuunnitelma.

Kokeneet ammattilaiset ovat opiskelijoiden tukena koko koulutuksen ajan. Koulutukseen osallistuminen ei vaadi aikaisempaa liikuntataustaa tai -koulutusta. Koulutus kestää neljä kuukautta ja järjestetään monimuotokoulutuksena. Koulutuksen laajuus 5,0 ov.

Koulutuksen hinta on 120 € / hlö. Hinta sisältää lähijaksoilla majoituksen, täysihoidon ja opetuksen.

Haku on käynnissä ja päättyy 16.11.2018.

Lue lisää ja ilmoittaudu >