Vientiartistijalostamon etkot

Location

G Livelab
Address

Artisti! Tähtäätkö ulkomaille, kiinnostaako kansainvälinen ura? Oletko intoa täynnä muttet ehkä tiedä mistä aloittaa? Miten kasata tiimi, miten verkostoitua – miten edetä, keneen olla yhteydessä?

Tervetuloa Vientiartistijalostamon etkoille tapaamaan artisteja ja musiikkibisneksen ammattilaisia! Tilaisuudessa saat vinkkejä kansainvälistymiseen sekä tutustut Vientiartistijalostamoon ja muihin Muusikkojen liiton ja Music Finlandin tarjoamiin palveluihin.

Tapahtuma pidetään keskiviikkona 29.5. klo 13–15 Helsingin G Livelabissa (Yrjönkatu 3, Helsinki). Ovet aukeavat klo 12.30 ja tarjolla on pientä purtavaa.

Paikalla ovat muun muassa beatboxaaja Felix Zenger, LCMDF-duosta tuttu Mia Kemppainen sekä Isac Elliotin manageri ja muusikko Fredi Lunden. Tilaisuuden juontaa toimittaja Laura Friman.

Tilaisuus on avoin kaikille. Vapaa pääsy – ilmoittaudu mukaan inspiroitumaan!

Ilmoittaudu mukaan täältä!

Vientiartistijalostamo

Vientiartistijalostamo on Music Finlandin ja Muusikkojen liiton toteuttama mentorointi- ja valmennuskokonaisuus kansainvälistä uraa aloittaville tai jo tekeville artistitulokkaille. Sen ideana on auttaa osallistujiaan kehittymään artisteina sekä lisätä heidän tietämystään kansainvälisestä musiikkialasta. Haku jalostamoon alkaa toukokuussa 2019.

Vientiartistijalostamo on osa Music Finlandin kolmiosaista Fast Track -kasvuohjelmaa, joka on suunnattu musiikkialan yrityksille, artisteille sekä yhtyeille musiikkigenreen katsomatta. Fast Track -kasvuohjelman osiot ovat vientiartistijalostamo, vientistrategia ja vientiyrityshautomo.

Jaa →