Peruttu: Veroklinikka – Pizzaa ja vähennyksiä (Helsinki)

27.4. klo 1317

Location

G Livelab
Address Yrjönkatu 3, 00120 Helsinki

Tilaisuus on peruttu koronaviruspandemian vuoksi. Tapahtuman verkkototeutusta suunnitellaan parhaillaan, ja tiedotamme lisää mahdollisimman pian.

Mitä kuluja voin vähentää verotuksessa? Miten pitikään ilmoittaa apurahat tai poistot?

Älä ihmeessä pähkäile näitä itseksesi, vaan tule tekemään veroilmoituksesi kollegojen hyvään seuraan.

Veroilmoitusklinikan ohjelmassa on lyhyt kertaus veroilmoituksessa ilmoitettavista tuloista ja vähennyksistä. Tämän jälkeen on varattu aikaa oman veroilmoituksen täyttöön ja vertaistukeen. Liitosta paikalla ovat juristi Mirkka Kivilehto, talouspäällikkö Sanna Wälläri, freelancereiden luottamusmies Juho Viljanen sekä freeasiamies Jaakko Kämäräinen, jotka alustavat aiheesta ja vastaavat kysymyksiin.

Parhaiten hyödyt tilaisuudesta, kun tulet paikalle hyvin valmistautuneena. Laske siis jo etukäteen tulot ja menot ryhmittäin, ja näin voit jättää kuitit ja muut tositteet kotiin. Ilmoitus tehdään sähköisesti tai paperilla, joten tuothan oman tietokoneen tai lomakkeet mukanasi.

Tarjolla pizzaa, baari auki. Tule ja mene kun sinulle sopii – olemme paikalla!

Ilmoittaudu >

Toistaiseksi Muusikkojen liiton tilaisuudet ovat toteutumassa suunnitellusti. Mikäli muutoksia tulee koronavirusepidemian vuoksi, ilmoitamme asiasta erikseen.

Tilojemme puhdistamista tehostetaan. Pyydämme Sinua noudattamaan seuraavia ohjeita:

• Pese/desinfioi kätesi heti saavuttuasi.
  • Ethän kättele.
  • Pidäthän ainakin metrin turvaetäisyyden toisiin.
  • Ethän tule paikalle, mikäli sinulla on flunssan oireita tai olet mahdollisesti koronaviruksen altistusketjussa
Jaa →