Turun Muusikot ry: Joogaa muusikoille keväällä 2022

Location

Zoom
Address

Turun Muusikot ry järjestää keväällä 2022 joogaa 26. tammikuuta 2022 alkaen keskiviikkoisin klo 19–20. Jooga toteutetaan etäyhteydellä. Jooga järjestetään kevätkaudella yhteensä 14 kertaa, ja ensimmäinen kerta on maksuton tutustumistunti. Ohjaajana toimii muusikko ja joogaohjaaja Ilana Gothoni.

Ilana Gothonin astanga/Yin-joogaharjoitus koostuu kehoa lämmittävistä ja herättelevistä aurinkotervehdyksistä, seisomasarjasta, istumasarjasta ja rauhoittavista loppuliikkeistä.

”Tunneilla esittelen kustakin asennosta eli asanasta myös helpotettuja versioita, joten tunnille voi hyvin osallistua, vaikkeivät asentosarjat vielä olisikaan tuttuja. Tunnilla notkistamme koko kehon kireitä lihaksia, sekä keskitymme lihaskunnon kohottamiseen ja ylläpitoon. Asennot tehdään vinyasa-, eli väliliikemetodilla omaa hengitystä kuunnellen, jolloin keho venyy ja vahvistuu sekä mieli rauhoittuu. Istumasarjaa varioimme viikottain osallistujien toiveiden ja tarpeiden mukaan. Lisäksi viime syksynä käymäni ohjaajakoulutuksen myötä tarjoan mahdollisuutta viedä harjotusta välillä meditatiivisen Yin-joogan suuntaan.

Otan kiinnostuneena vastaan sähköpostitse kysymyksiä, huomioita tai kommentteja ja vastailen niihin parhaan kykyni mukaan. Tervetuloa mukaan!”

Joogaan voivat osallistua kaikki Muusikkojen liiton jäsenet.

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu ohjaajalle sähköpostitse osoitteeseen ilana.gothoni@gmail.com otsikolla ”Joogakevät 2022”. Ilmoita nimesi sekä sähköpostiosoitteesi.

Ilmoittauduttuasi saat Zoom-linkin etäjoogaan. Kausimaksun maksaneet saavat käyttöönsä YouTube-kanavan johon tunnit kertyvät katsottavaksi koko kevään ajaksi. Tunneille osallistuvat eivät näy videoissa.

Hinta ja maksaminen

Ensimmäinen kerta 26.1.2022 on maksuton.

Kausimaksu (14 kertaa):
Muusikkojen liiton jäsen: 50 €
Muut: 75 €

Maksa summa Turun Muusikot ry:n tilille:

Tilinumero: FI60 5716 9020 0121 05
Maksun saaja: Turun Muusikot ry