Logic-koulutus 1/2

Location

G Livelab Helsinki
Address Yrjönkatu 3, Helsinki

Tervetuloa Freelancemuusikot ry:n järjestämään kaksiosaiseen Logic-koulutukseen! Koulutus järjestetään G Livelab Helsingissä (Yrjönkatu 3, Helsinki) tiistaina 5.5. ja 19.5. klo 10.00-15.00.

Koulutukseen osallistuvilla tulee olla mukana Logic-ohjelmisto, midikontrolleri ja kuulokkeet sekä alkeistason osaaminen ohjelmiston käytöstä. Ensimmäinen koulutuspäivä keskittyy Logic:in perusteisiin ja alkeistason työskentelyn parantamiseen ja workflown optimointiin, toisella kerralla syvennetään osaamista midi- ja audiopuolella.

Kouluttajana toimii muusikko-tuottaja Lauri Hämäläinen.

Päivien aikana tarjolla on kahvia/teetä ja pientä purtavaa, omakustanteinen lounas klo 12-13.

Koulutus on Muusikkojen liiton jäsenille ja mukaan mahtuu 30 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Ilmoittautuminen on mahdollista myös vain toiseen koulutuspäivään, mutta ensisijalla ovat ne, jotka ilmoittautuvat molempiin päiviin. Logic-koulutus 2 >

Koulutus on maksuton.

Ilmoittaudu tästä >

Ilmoitathan osallistumisen peruuntumisesta
> anna-maija.vartiainen@muusikkojenliitto.fi

Toistaiseksi Muusikkojen liiton tilaisuudet ovat toteutumassa suunnitellusti. Mikäli muutoksia tulee koronavirusepidemian vuoksi, ilmoitamme asiasta erikseen.

Tilojemme puhdistamista tehostetaan. Pyydämme Sinua noudattamaan seuraavia ohjeita:

• Pese/desinfioi kätesi heti saavuttuasi.
  • Ethän kättele.
  • Pidäthän ainakin metrin turvaetäisyyden toisiin.
  • Ethän tule paikalle, mikäli sinulla on flunssan oireita tai olet mahdollisesti koronaviruksen altistusketjussa
Jaa →