Etäkahvit: Esiintyjän voimavarat

Location

Zoom
Address

Miten edistää omia psyykkisiä voimavaroja esiintyjänä? Millaisia työkaluja on olemassa esiintymisjännityksen helpottamiseen? Miten selviytyä koesoiton tai -laulun asettaman paineen kanssa? Millainen merkitys on työyhteisön tuella?

Tervetuloa Etäkahveille tiistaina 16. helmikuuta 2021 klo 14.30–16.30 keskustelemaan aiheesta. Tilaisuuden vetää luovien alojen työpsykologi Marjukka Laurola, ja lisäksi omista kokemuksistaan kertovat Reetta Ristimäki (Solistit ry), Patrik Stenström (Helsingin Muusikot ry) sekä Jaakko Kämäräinen (Freelancemuusikot ry). Lopuksi osallistujilla on mahdollisuus jäädä keskustelemaan aiheesta pienemmissä ryhmissä puhujien johdolla.

Ilmoittaudu >

Etäkahvit toteutetaan Zoom-alustan kautta, ja ilmoittautuneille toimitetaan linkki sähköpostitse. Puheenvuorot tallennetaan jäsenistön katsottavaksi jälkikäteen.

Tilaisuus on tarkoitettu Muusikkojen liiton jäsenille, ja se järjestetään yhteistyössä Solistit ry:n, Helsingin Muusikot ry:n ja Freelancemuusikot ry:n kanssa.

Jaa →