Freelancemuusikot ry: Etäjoogaa muusikoille keskiviikkoisin

9.9.16.12.

Location

Address

Freelancemuusikot ry järjestää joogaa ja etäjoogaa Muusikkojen liiton jäsenille. Joogatunnit ovat matalan kynnyksen joogaharjoituksia, joiden tavoitteena on kokonaisvaltainen kehon ja mielen hyvinvointi. Tuntien sisältö on suunniteltu erityisesti muusikkojen tarpeita palvelevaksi.

Etäjoogaa muusikoille järjestetään 9.9.–16.12.2020 keskiviikkoisin klo 10.00–11.00 Zoom-alustan kautta. Ohjaana toimii joogaopettaja Iina Salin.

Kausimaksu: 20 €

Huom! Etäjoogaa muusikoille sisältyy Joogaa muusikoille -tuntien kausimaksuun.

Voit osallistua Etäjoogaan ensimmäisellä kerralla maksutta.

Ilmoittauduttuasi saat sähköpostitse osallistumislinkin ja laskun.

Joogatunnille riittää, kun osallistujalla on oma jooga- tai jumppamatto. Lisäksi olisi hyvä olla lähettyvillä joku istuinalusta (tyyny/kirjapino) ja vyö/huivi. Lisätueksi seisoma-asennoissa saattaa auttaa jokin kahvipaketin kokoinen kirja tai joogatiili. Jos näitä välineitä ei ole käytössä, ei haittaa. Välineet eivät ole välttämättömiä, vaan hieman tukevat ja helpottavat asana-harjoitusta. Tunnille kannattaa klikata sisään jo 5 min ennen tunnin alkua, niin pääset rauhallisesti laskeutumaan joogaharjoitukseesi.

Ilmoittaudu >

Jaa →