Sanna Wälläri aloittaa liiton talouspäällikkönä

Filosofian maisteri ja laskentamerkonomi Sanna Wälläri aloittaa Muusikkojen liiton talouspäällikkönä 1. marraskuuta 2019.

Muusikkojen liiton talouspäällikkönä marraskuun alussa aloittava Sanna Wälläri on työskennellyt taloushallinnon parissa muun muassa Muusikkojen liiton aikanaan omistamassa Taiteilijoiden Tili- ja Lakiasiaintoimistossa (Tati) sekä Teatteri- ja mediatyöntekijöiden liitossa (Teme). Lisäksi hän on toiminut kansainvälisen taloushallinnon tehtävissä.

”Nyt palaset loksahtivat kohdilleen ja tarjoutui mahdollisuus yhdistää työ Muusikkojen liitossa ja Temessä, ja muokata siitä mielenkiintoinen tehtäväkokonaisuus. Ympyrä sulkeutuu”, Wälläri kommentoi. Hän toimii 1. marraskuuta alkaen Muusikkojen liiton lisäksi myös Temen talouspäällikkönä.

Wälläri kertoo talouspainotteisesta urastaan huolimatta olevansa humanisti – ja puhaltaja kolmannessa polvessa, vaikkakin soittoharrastus on sittemmin jäänyt vähemmälle huomiolle. Lisäksi hän on aktiivinen musiikinkuuntelija.

”Kuuntelen monenlaista musiikkia, mutta enimmäkseen lähipiirini mielestä kaikkea omituista. Konserteissa käyn yleensä silloin, kun kylällämme toimiva, vireä elävän musiikin yhdistys järjestää tapahtumia entisessä elokuvateatterissa”, Vantaalla asuva Wälläri kertoo.