Rotsi & Jyrä

Suomen ”tunnetuimmat freelange-muusikot” Rotsi & Jyrä vastaavat tällä palstalla lehdessämme käsiteltyihin ajankohtaisiin aiheisiin.

Miten aiotte viettää korona-viruksesta johtuvan vapaan kesän?

Meidän ei tarvi tehä mitään ku saatiin 10 0000 € korona apurahaa taikelta ja messiltä ja gordelliinilta ja siihen päälle koneen säätiöltä kolmen vuoden kotiresidenssi kokeellisten insta striimien tutkimiseen ja polyrytmien keholliseen työstämiseen… Eli kesä menee lomaillessa ;))) Nyt on hyvää aikaa lähtä landelle kehitteleen paskoja ideoita pöytälaatikkoon villasukat jalassa :DDD Sit Juhannusperinteeks on muodostunu kuunnella työryhmällä juhannusbiisi Tule kesäyö (pekka haaviston tuotanto (hyvät mikit, hyvät etuasteet, hyvä slogan ja hyväsaundinen mökki (nykytuottajilla on vaan paskasaundinen mäkki…)), lepin arrit ja mitja tuuralan MAHTAVA bassosoolo. Tehkääs peräs. Ei onnistu monelta jampalta tollanen maltti. Luonto skulaa ja nää jutut PITÄÄ TIETÄÄ (kaks siiderii lavalle NOW) :DDDDD jos näitä ei tiiä ni voi lopettaa musan kuuntelun) J Karjalaiselta.

Miten virus on vaikuttanut tulotasoonne?

Tottakai. Mut isommilla nimillä (esim Juke ja me) tää ei vaikuta heti, vaan kysymys on kokonaisuudesta ja kvartaaleina nää ajatellaan plus aina näistä jotain poikii. Vuositasolla menee tasan! Tulomuodostus on pyramidi näissä (360). Sä voit ite laskee meiän keikkakalenterista ja liiton liksat? Pitää muistaa että Jukka on aina arvostanu bändin todella korkeelle joka tarkottaa käytännössä sitä että KOKO BÄNDILLE SAMA LIKSA! (Liiton minimi eli 130e plus alv. Terkut kuoppikselle). Jukka on hel-vetin reilu ja hyvä jätkä. Sä voit ite kuunnella esim Villejä lupiineja (kuolema-symboliikka?) ja Asko häs (materialismi ja 2020-luvun hektisyys ja some ja nää) ja Laura Häkkisen silmät (kummitusjutut ja arvoitukset) ja nää ja tehä peräs?

Koronasta vielä, että mitä keinoja muusikko…

Grönin Pekalla (Einon veli) hävis muuten bassosdobe 90-luvulla, ni jos on tullu vastaan ni pistäkää meille koodii ni ollaan Pekkaan yhteydes tien päällä! 🙂 Mihis me jäätiin.. Tätä tää nykyään on ku ajatus katkeilee? Serkku oli lukenu tosiaan tutkimuksen että nykyään keskittyminen kestää max 15–20 sek kerrallaan somen takii… Unen laatuhan näihin vaikuttaa kans ja sä tiiät et jos showtime on 01:30 ja pari settii tapettijaskaa ja bussi lähtee hotellin eestä 7:30 ni voit ite siitä laskee mitä jää viivan alle… Mut urheilu (ultrajuoksu (AEROBINEN syke!!!), jooga, kiipeily, taekwondo, padel (terveisiä fuke-jukelle. Nähää rannikolla!)) ja lisäravinteet (sinkki, inkivääri, serotoniini) jeesaa näis ja pitää muistaa et kyl keikka aina kotiolot voittaa. Päivääkään en vaihtais pois! Mut näin se menee et karavaani kulkee ja koirat haukkuu? Sitähän Jukkaki vitun hyvin tokas katu-uskottavuudest et onhan sitä muitaki paikkoja ku katu? :DD Ja se et mistä ne sen tekstit tulee ni ”mä keksin ne” :DDD