Radio Helsinki kuuluu nyt FM-taajuudella myös Oulussa ja Tampereella

Radio Helsinki kuuluu vuoden 2020 alusta alkaen FM-taajuudella pääkaupunkiseudun lisäksi Oulussa ja Tampereella. 1. tammikuuta myös radion taajuus Helsingissä muuttui.

Vuoden 2020 alusta alkaen Radio Helsinki yhdistää kaupunkikulttuurin ja musiikin ystävät ympäri Suomen – FM-taajuuden kuuluvuusalue laajeni 1. tammikuuta 2020 Tampereelle ja Ouluun ja tavoittaa noin 1,8 miljoonaa ihmistä.

Radio Helsingin missio on edistää kotimaista musiikkikulttuuria – se on paikka myös sellaiselle suomalaiselle musiikille, joka jää syystä tai toisesta marginaaliin. Toimitetut musiikin erikoisohjelmat takaavat sisällön laadun ja moniulotteisuuden, ja ne ovat kaupallisilla radioilla harvinainen ilmiö. Olennainen osa Radio Helsingin moni-ilmeistä sisältöä ovat myös laadukkaat ja kunnianhimoiset puheohjelmat. Musiikin lisäksi politiikka, kirjallisuus, bisnes, ruoka ja urheilu ovat esimerkkejä puheohjelmiston aihealueista.

”Radio Helsingin taajuuksien laajentuessa pääkaupunkiseudulta Tampereelle ja Ouluun, olemme edelleen ylpeästi kaupunkikulttuurin sanansaattaja. Tahdomme tuoda laadukkaat sisältömme ja parhaan musiikin Suomeen ja koko maailmaan, ystävien seuraan”, kommentoi sisältöjohtaja Maria Veitola.

Radio Helsingin FM-taajuudet ovat 1.1.2020 alkaen

• Helsinki 89,7 MHz
  • Oulu 90,9 MHz
  • Tampere 106,8 MHz

Oletko muualla? Voit kuunnella Radio Helsinkiä missä tahansa mobiilisovelluksen tai nettisivujen streamin kautta. Sivuilta löytyy myös laaja valikoima on demand – ja podcast-sisältöjä.