PHT ry tarjoaa hyvinvointikursseja työssä ja arjessa jaksamiseen

Palkansaajien hyvinvointi ja terveys PHT ry järjestää aikuisten Pysyvään muutokseen -kursseja työikäisille ja perhekursseja lapsiperheille. PHT ry:n hyvinvointipalvelut ovat liiton jäsenistön käytettävissä.

Palkansaajien hyvinvointi ja terveys PHT ry:n hyvinvointikurssit tarjoavat kannustusta ja toimivia työkaluja elämäntapamuutokseen sekä tukea työssä ja arjessa jaksamiseen.

1. askel Pysyvään muutokseen -kurssikokonaisuudet koostuvat kolmesta erillisestä lähijaksosta ja ne on tarkoitettu kaikille työikäisille työelämästatukseen katsomatta. Kursseja järjestetään urheiluopistoissa, kylpylöissä ja luontomatkailukohteissa ympäri Suomen. Kurssien aikana on mahdollisuus myös tutustua uusiin liikuntamuotoihin, saada tietoa ravinnosta ja liikkua ohjatusti yhdessä muiden samassa elämäntilanteessa olevien kanssa.

Perheiden tuetuilla 1. askel -hyvinvointikursseilla edistetään lapsiperheiden arjessa jaksamista ja kokonaisvaltaista hyvinvointia. Neljän vuorokauden mittaiset kurssit on suunnattu lapsiperheille, jotka kaipaavat tukea terveyttä edistävien arkitapojen omaksumiseen, liikkumisen lisäämiseen ja ylipainon ehkäisemiseen.

Lue lisää ja hae kursseille >