Turun Muusikot ry: Joogaa muusikoille (etänä & läsnä)

Turun Muusikot ry järjestää syksyllä 2021 joogaa 8. syyskuuta 2021 alkaen keskiviikkoisin klo 19.00–20.00. Jooga toteutetaan etäyhteydellä, ja rajattu määrä osallistujia voi osallistua joogaan myös läsnäolevana. Ensimmäinen kerta 8. syyskuuta on maksuton tutustumistunti. Jooga järjestetään syyskaudella 2021 yhteensä 14 kertaa.

Ohjaaja: muusikko, joogaohjaaja Ilana Gothoni

Joogan kuvaus

Ilana Gothonin astangajoogaharjoitus koostuu kehoa lämmittävistä ja herättelevistä aurinkotervehdyksistä, seisomasarjasta, istumasarjasta ja rauhoittavista loppuliikkeistä.

”Ohjaamillani tunneilla esittelen kustakin asennosta eli asanasta myös helpotettuja versioita, joten tunnille voi hyvin osallistua, vaikkeivät astangan asentosarjat vielä olisikaan tuttuja. Tunnilla  notkistamme koko kehon kireitä lihaksia, keskittyen varsinkin rintakehän ja yläselän avaamiseen sekä lihaskunnon kohottamiseen ja ylläpitoon. Asennot tehdään vinyasa-, eli väliliikemetodilla omaa hengitystä kuunnellen, jolloin keho venyy ja vahvistuu sekä mieli rauhoittuu.”

Tunnin istumasarjaa varioidaan viikottain osallistujien mielenkiinnon ja tarpeen mukaan.

”Otan kiinnostuneena vastaan sähköpostitse kysymyksiä, huomioita tai kommentteja ja vastailen niihin parhaan kykyni mukaan. Tervetuloa mukaan!”

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu ohjaajalle sähköpostitse osoitteeseen ilana.gothoni@gmail.com otsikolla ”Joogasyksy 2021”.

Ilmoita nimesi sekä sähköpostiosoitteesi ja kerro, haluatko osallistua etänä vai paikan päällä Turussa.

Ilmoittauduttuasi saat Zoom-linkin etäjoogaan. Mikäli osallistut joogaan paikan päällä, tervetuloa osoitteeseen Astangajooga Turku, Satakunnantie 29, Turku.

Hinta ja maksaminen

Ensimmäinen kerta 8.9.2021 on maksuton.

Kausimaksu (14 kertaa):
Muusikkojen liiton jäsen: 50 €
Muut: 75 €

Maksa summa Turun Muusikot ry:n tilille:

Tilinumero: FI60 5716 9020 0121 05

Maksun saaja: Turun Muusikot ry
Viestikenttään: Joogasyksy2021

Kausimaksun maksaneet saavat joogatunnin katsottavakseen viikon ajaksi.

Lisätiedot: ilana.gothoni@gmail.com

Freelancemuusikot ry: Joogaa muusikoille

Freelancemuusikot ry järjestää syksyllä 2021 joogaa 9. syyskuuta alkaen torstaisin klo 13.40–15.10. Jooga järjestetään Astanga Joogakoulun tiloissa lähitunteina. Joogatunnit ovat matalan kynnyksen joogaharjoituksia, joiden tavoitteena on kokonaisvaltainen kehon ja mielen hyvinvointi. Tuntien sisältö on suunniteltu erityisesti muusikkojen tarpeita palvelevaksi. Jooga järjestetään syyskaudella 2021 yhteensä 15 kertaa.

Joogaa muusikoille -tunnille ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Kesken kauden osallistuminen on myös mahdollista.

Ohjaajana toimii joogaopettaja Sami Alanen.

Joogaa muusikoille -tunnille tarvitset mukaan joustavat vaatteet, myös oma joogamatto on suositeltava.

Hinta ja maksaminen

Kausimaksu (15 kertaa):
Muusikkojen liiton jäsen: 75 € (5 €/kerta)

Kertamaksu Muusikkojen liiton jäsenille: 7 €

Kertamaksu muille kuin liiton jäsenille: 10 €

Maksa summa Freelancemuusikot ry:n tilille:

Tilinumero: FI04 5541 2840 0026 96

Maksun saaja: Freelancemuusikot ry
Viestikenttään: Joogaa muusikoille

Osoite

Astanga Joogakoulu, Annankatu 29 sisäpiha.

Lisätiedot:
Jaakko Kämäräinen, freelancekoordinaattori