Viestintätoimisto Röd: konsultointipalvelua etuhintaan

Pohditko erilaisia vaihtoehtoja koskien tulevan julkaisun viestintää tai kaipaat muutoin ajatusten vaihtoa viestinnän ammattilaisen kanssa?

Viestintätoimisto Rödin konsultointitunnilla vastataan muusikkojen kysymyksiin ja autetaan mieltä askarruttavissa viestinnällisissä asioissa.

Rödiltä voit varata tunnin mittaisia etätapaamisaikoja. Tapaamisessa käydään läpi jäsenen tarpeen mukaan julkaisuun liittyviä tiedotuksellisia näkökulmia. Kerrothan sähköpostissa muutamalla lauseella, mihin aihealueeseen (esim. tiedoteteksti, tiedotussuunnitelma, some tai aikataulutus) haluaisit keskittyä tapaamisessasi, jotta asiaasi ehditään tutustumaan etukäteen.

Tämän jälkeen on mahdollista tilata lisäpalveluna esimerkiksi singlen tai albumin tiedotuspaketti. Voit myös halutessasi sopia uudesta tapaamisesta, jossa syvennetään toivottuja aiheita.

Etuhinta Muusikkojen liiton jäsenille (-25 %)

90 € / tapaamiskerta

Konsultointitunti sisältää 60 minuutin etätapaamisen sekä noin puolen tunnin valmistautumisen ennen tapaamista. Mahdolliset ennakkomateriaalit (tiedotetekstit, musiikkilinkit yms.) tulee toimittaa 5 vuorokautta ennen tapaamista. Hinta ei sisällä alv. 24 %.

Ajanvaraus ja yhteydenotot

Viestintätoimisto Röd

Katja Tolonen
katja@rodrod.fi
+358 50 492 2017

Muusikkojen Terppa! -työterveyspalvelu

Muusikkojen liiton jäsenenä voit liittyä Muusikkojen Terppa! -työterveyspalvelun jäseneksi maksutta. Saat maksuttoman sähköisen terveystarkastuksen ja lääkärin tai hoitajan puhelin- ja videovastaanotto ovat sinulle tarjolla etuhintaan. Terppa! -jäsenyys ei sido sinua mihinkään.

Muusikkojen Terppa! on lääkäriasema Medics24:n ja Muusikkojen liiton yhdessä muusikoille räätälöimä terveyspalvelu. Muusikkojen Terppa! huomioi ennaltaehkäisevästi muusikoille tyypilliset sairaudet ja tuo terveyspalvelut jokaisen muusikon taskuun. Lääkärin puheille pääsee niin keikkabussista maailmalta kuin vaikkapa kotisohvalta.

Muusikkojen Sairauskassa korvaa työterveyshuollon ulkopuolella oleville jäsenilleen kuulon tutkituttamisesta aiheutuneita kustannuksia 45 euroon asti kerran kolmessa vuodessa. Terppa!-terveyspalvelu tarjoaa kuulon tarkastuksia pääkaupunkiseudulla Klinikka 1:ssa (Kivensilmänkuja 2, 3. krs). Muusikkojen sairauskassa korvaa kuulon tarkastuksia myös muualla Suomessa. Lisätietoja Sairauskassasta >

Lue lisää ja liity Terppaan >

UniSport-liikuntakeskusten palvelut pääkaupunkiseudulla

UniSport-liikuntakeskukset Helsingissä tarjoavat liiton jäsenille edulliset hinnat sekä koko- että puolipäiväkortteihin. UniSportin kausikortilla voit käydä kuntosalilla, ryhmäliikuntatunneilla ja yleisillä palloiluvuoroilla. Ryhmäliikuntatarjonnasta löytyvät niin tanssi- ja joogatunnit kuin voimaa ja kestävyyttä kehittävät lajit. UniSportin liikuntakeskukset sijaitsevat Kluuvissa, Meilahdessa, Töölössä, Otaniemessä, Kumpulassa ja Viikissä.

UniSport tarjoaa Muusikkojen liiton jäsenille sekä koko- että puolipäiväkortit etuhintaan 1.9.2021 alkaen.

Edun saa UniSportin asiakaspalvelussa näyttämällä jäsenkorttia.

Hinnat:

Kokopäiväkortti, voimassa aukioloaikoina

12 kuukautta 549 € (norm. 689 €)
4 kuukautta 209 € (norm. 245 €)
1 kuukausi 58 € (norm. 68 €)

Puolipäiväkortti, voimassa ma–pe ennen klo 15.00 ja 20.30 jälkeen, la–su koko päivän

12 kuukautta 439 € (norm. 549 €)
4 kuukautta 179 € (norm. 209 €)
1 kuukausi 49 € (norm. 68 €)

Ensimmäinen tutustumiskäynti on maksuton.

Tempaus-Areenan Selkäremppa-videokurssi ja kokoontaittuva Ryhtikeppi

Muusikkojen liiton jäsenille on tarjolla valmentaja Matti Vestmanin kehittämä kehon kunnossapitopaketti hintaan 49,90 e. Freelancemuusikot ry:n sekä Sydänliiton kanssa tehdyn pilottihankkeen aikana eri instrumentteja soittavat muusikot ovat todenneet näiden liikkeiden olevan erittäin toimivia.

Pakettiin kuuluu suosiota saanut Masan ja Kriston Selkäremppa-videokurssi sekä kätevästi mukana kulkeva Tempaus-Areenan Ryhtikeppi. Selkärempan videoilla opetetaan kepillä tehtäviä liikkeitä, joiden pääasiallisena tarkoituksena on vaikuttaa niska- ja hartiaseudun sekä selän kipuihin ja jumeihin. Pakettiin kuuluva kokoontaittuva Ryhtikeppi kulkee mukavasti mukana keikkamatkoilla. Kepin mukana tulee myös säilytyspussi.

Kirjaudu Jäsensivuille saadaksesi edun >

F-Musiikin etuja ympäri Suomen

F-Musiikki tarjoaa Muusikkojen liiton jäsenille Euroopan halvimmat hinnat kaikista tuotteistaan. Jäsenetuhinnat määrittyvät tuotekohtaisesti.

D’Addario-tarvikkeista liiton jäsenet saavat 15 %:n alennuksen (sis. D’Addario-kielet ja -kaapelit, Evans-rumpukalvot , Planet Waves -tarvikkeet, Promark-kapulat).

Alennuksen saa näyttämällä liiton jäsenkorttia.

Näytä jäsenkorttisi aina asioidessasi F-Musiikissa ja tiedustele etuja. Isompien hankintojen kohdalla alennus on tapauskohtainen – ole yhteydessä suoraan avainasiakaspäällikköön tai myymäläpäällikköön.

Yhteystiedot >

Soitin Laine: mm. Moog-tuotteet

Soitin Laine tarjoaa Muusikkojen liiton jäsenille etuja Moog-tuotteista, Paiste-symbaaleista, Vic Firth -kapuloista ja Remo-kalvoista. Saat alennuksen kaikissa Soitin Laineen myymälöissä (Helsinki ja Turku) näyttämällä jäsenkorttiasi ostoksen yhteydessä.

Hinnasto ja tuotteet (voimassa toistaiseksi):

Moog

• Moog One 16-voice, 8690 € (norm. 8990 €)
  • Moog One 8-voice, 6590 € (norm. 6990 €)
  • Moog Mother-32, 569 € (norm. 699 €)
  • Moog DFAM -rumpukone, 549 € (norm. 699 €)
  • Moog GrandMother, 879 € (norm. 1125 €)
  • Moog Subsequent 37, 1390 € (norm. 1799 €)
  • Moog Subsequent 25, 799 € (norm. 999 €)
  • Moog Subharmonicon, 690 € (norm. 885€)
  • Moog Matriarch, 2159 € (norm. 2490 €)
  • Moog Minitaur, 419 € (norm. 575 €)
  • Moog Theremini, 295 € (norm. 359 €)
  • Moog T-Paita, 25 € (norm. 34,90 €)
  • Sustainpedaali EP-3, 44 € (norm. 55 €)

Yhden kappaleen erät

• Moog One, 7735 € + kova Audion custom -keissi kaupan päälle.
  • Moog Matriarch Dark, 1990 € (norm. 2299 €)
  • Moog Matriarch Denim, 1890 € (norm. 2299€)

Muut tuotteet

• Paiste-symbaalit -10%
  • Vic Firth -kapulat – 10%
  • Remo -kalvot -10%

Lisäksi jäsenetuja on saatavilla muistakin Soitin Laineen tuotteista, kysy lisää: marko.kumpula@soitinlaine.fi

DLX – Deluxe Music: Muusikon kulutustarvikkeet

Muusikkojen liiton jäsenenä saat 10 % alennuksen kaikista normaalihintaisista soitintarvikkeista merkistä riippumatta. Etu koskee muun muassa kitaran kieliä, rumpukapuloita, rumpukalvoja ja instrumenttijohtoja. Saat edun näyttämällä jäsenkorttiasi ostosten yhteydessä.

Lue lisää DLX:stä >

Rockway.fi

Muusikkojen liiton jäsenet saavat verkossa toimivan musiikinopetuspalvelu Rockwayn jäsenyyden alennettuun hintaan.

• Kuukausijäsenyys
    14,90 e/kk (norm. 29,90 e)
  • Vuosijäsenyys
    129 e/vuosi (norm. 238,80 e)

Voit ostaa jäsenyyden Rockwayn verkkokaupasta:

1 kuukausi >
12 kuukautta >

Uudet käyttäjät voivat lunastaa kuukauden ilmaisen kokeilujakson täältä >

Scandic-hotellit

Scandic-hotellit ympäri Suomen tarjoavat Muusikkojen liiton jäsenille edulliset hinnat. Edun saa syöttämällä varauksen yhteydessä hotellikohtaisen etukoodin. Hotelliin kirjauduttaessa voidaan tarkistaa jäsenkortti. Koodit ja hinnaston löydät kirjautumalla jäsensivuille. Kirjaudu sisään >

GreenStar Hotellit

GreenStar Hotellit tarjoavat liiton jäsenille edullisen kiinteähintaisen majoituksen työ- ja vapaa-ajan matkustuksen.

Hinnasto ja varaustiedot >

Star Arctic Hotel

Saariselällä toimiva Star Arctic Hotel tarjoaa liiton jäsenille -15 % alennuksen huonehinnoista ja aktiviteeteista. Hinnat ovat voimassa vuoden 2021 loppuun asti. Varaukset: juha.muotka@stararctichotel.com

Autovuokraamo Finn-Rent Oy

Autovuokraamo Finn-Rent tarjoaa Muusikkojen liiton jäsenille -10% vuokra-autoista. Saat edun henkilö- ja pakettiautoista syöttämällä varauksen yhteydessä kampanjakoodin ”muusikot”.

Tiedustelut keikka-autoista osoitteeseen: info@finnrent.fi

Finn-Rent Oy >

Eversheds Asianajotoimisto Oy:
Neuvontaa yksityiselämän oikeusasioissa

Muusikkojen liiton jäsenet saavat maksutonta puhelinneuvontaa muissa kuin työsuhteeseen liittyvissä lakiasioissa.

mcaren palvelut

Applen valtuuttamat mcare-huoltoliikkeet Helsingissä, Tampereella, Jyväskylässä ja Oulussa tarjoavat Muusikkojen liiton jäsenille 10 % alennuksen iPhonen näytön vaihdon normaalihinnasta sekä 50 % alennuksen Mac-tietokoneen puhdistuksen ja kuntotarkistuksen normaalihinnasta.

Koneen puhdistuksen yhteydessä mcare tarjoaa ulkoisen backup-levyn (2TB) ja sen asennuksen käyttövalmiiksi hintaan 119 e (normaalisti 139 e).

Alennuksen saa näyttämällä liiton jäsenkorttia.

EARfoon kuulosuojaimet

EARfoon tarjoaa Muusikkojen liiton jäsenille kuulosuojaimia alennettuun hintaan malleista:

• EARfoon 170 e (norm. 202 e)
  • Multiclick 220 e (norm. 252 e)
  • EARfoon Sound 260 e (norm. 315 e)

Puhdistusaineet ja lisätarvikkeet -10% kulloinkin voimassa olevan hinnaston hinnoista.

Valostenotto ensisijaisesti Heinolassa Spotin tiloissa
(Lampikatu 8 C, 18100 Heinola) tai sopimuksen mukaan.
Ajanvaraukset p. 050-3847045 Riitta Leivonen

EARfoon-kuulosuojaimia jäsenhintaan myös seuraavilta jälleenmyyjiltä:

Kuopio: Inkeri Kinnunen p. 0500-619772
Oulu: Marita Matikainen p. 044-7241177

Orelo: kuulosuojaimet ja korvamonitorit

Muusikkojen liiton jäsenenä saat 10 % alennuksen kuulosuojaimista ja Hearos PRO -sarjan korvamonitoreista. Hyödynnä etu näyttämällä liiton jäsenkorttia valujen oton yhteydessä.

Hinnat:

Kuulosuojaimet:

• Orelo Fidelity 10, 15, 25, 30, 177,30 € (norm. 197 €)

Korvamonitorit:

• Hearos PRO II (2-tie), 675 € (norm. 750 €)
  • Hearos PRO III (3-tie), 855 € (norm. 950 €)
  • Hearos PRO IV (4-tie), 1035 € (norm. 1150 €)

Orelon kuulosuojaimet >

Kuulotekniikka Oy:n kuulonsuojaimet ja korvamonitorit

Kuulotekniikka tarjoaa kuulonsuojaimista ja korvamonitoreista 20 % alennuksen Muusikkojen liiton jäsenille. Alennuksen saa näyttämällä jäsenkorttia hankinnan yhteydessä. Jäsenetuhinnan lisäksi Muusikkojen liiton sairauskassa korvaa 50 % kuulonsuojaimien ja korvamonitorien hankintahinnasta, kuitenkin enintään 100€.

Alennuksen piirissä olevat mallit
Kuulonsuojaimet:
ACS PRO10 (Ei sairauskassan korvauksen pirissä. Suojauksen oltava yli 10db)
ACS PRO15
ACS PRO17
ACS PRO20
ACS PRO26
ACS PRO27

Monitorit:
ACS Emotion Classic/Ambient/Live!
ACS Evolve Classic/Ambient/Live!
ACS Engage Classic/Ambient/Live!
ACS Evoke2 Classic/Ambient/Live!
ACS PRO-Fit

Kuulotekniikka Hakala Oy

F-Secure Safe

F-Secure antaa Muusikkojen liiton jäsenille 20–40 euron alennukset Safe-tuotteistaan, jotka suojaavat Windows-tietokoneet, Macit, älypuhelimet ja tabletit (Android ja iOS) haittaohjelmilta ja muilta internetin vaaroilta.

Safe-tuotteiden jäsenetuhinnat ovat:

• F-Secure Safe 1 vuosi, 3 laitetta: 39,90 euroa (norm. 59,90 euroa)
  • F-Secure Safe 1 vuosi, 5 laitetta: 49,90 euroa (norm. 79,90 euroa)
  • F-Secure Safe 1 vuosi, 7 laitetta: 59,90 euroa (norm. 99,90 euroa)

Tilauskoodin ja -ohjeet saat Muusikkojen liiton toimistosta. Tilaus tehdään täältä.

Lowell Oy: muistutukset ja perintä

Roikkuuko reskontrassasi maksamattomia laskuja? Muusikkojen liiton jäsenenä voit siirtää ne Lowell Oy:n (ent. Lindorff) hoidettavaksi. Lowell huolehtii liiton jäsenten laskujen tehokkaasta maksumuistuttamisesta ja perinnästä ilman vuosimaksuja. Tällä tarkoitetaan yritysmuodossa tehtyjen esiintymisten laskuja, ei työsuhteessa syntyneitä palkkasaatavia.

Voit jättää toimeksiannot helposti Pikaperintä-palvelun kautta. Erillistä sopimusta ei tarvita, vaan hyväksyt tuolloin palvelun ehdot ja asiakkuus muodostuu automaattisesti. Halutessasi voit liittää perintäpalveluun myös muistutuspalvelun, jolloin Lowell muistuttaa asiakastasi maksamattomasta laskusta heti eräpäivän jälkeen.

Muistathan kirjoittaa kumppanitunnus-kohtaan SML, niin saat hyödynnettyä sovitun hinnoittelun palveluun:

• Ei avausmaksua
  • Ei vuosimaksua
  • Vapaaehtoisessa perinnässä 2% provisio peritystä kokonaismäärästä onnistuneessa perinnässä
  • Oikeudellisessa perinnässä 2% provisio peritystä kokonaismäärästä onnistuneessa perinnässä
  • Jälkiperinnässä 25% provisio peritystä kokonaismäärästä onnistuneessa perinnässä

Lisätietoja saat Lowellin yritysmyynnistä: myynti@lowell.com / p. 010 2700 700

MES-soitinpankki

MES-soitinpankki hankkii ja vastaanottaa, ylläpitää sekä lainaa ja vuokraa ammattikäyttöön arvosoittimia sekä muuta musiikkituotannossa käytettävää laitteistoa. Muusikkojen liiton jäsenenä olet oikeutettu MES-soitinpankin palveluihin.

Rekisteröidy MES-soitinpankin käyttäjäksi >

Rekisteröitymistä varten tarvitset tunnuksen, jonka saat Muusikkojen liiton toimistosta: sml@muusikkojenliitto.fi.

Pop Media

Muusikkojen liiton jäsenenä voit tilata Infernon ja Soundin sekä elokuvalehti Episodin edulliseen jäsenhintaan.

Bändeille ja tuotannoille mainontaa
Pop Media tarjoaa liiton jäsenille mainontaa medioissaan kustannustehokkaaseen hintaan.
Kysy lisää: Oskari Anttonen, Account Manager: oskari.anttonen@popmedia.fi

Teboil

Muusikkojen liiton jäsenkortilla olet oikeutettu useisiin etuihin Suomen noin 300 Teboil-asemalla lukuun ottamatta nettohintapohjaisia Teboil Express -automaattiasemia. Muusikkojen liiton jäsenenä voit hankkia myös Teboil-maksuaikakortin.

Alennuksen saat näyttämällä jäsenkorttisi kassalla tai syöttämällä kortin maksuautomaattiin ennen maksua.

Työväen retkeilyliitto

Työväen retkeilyliiton ja Luonnonystävien Kansainvälisen Liiton majat ovat kohtuuhinnalla SAK:laisten ammattiosastojen ja liittojen jäsenten käytössä. Lisäksi ammattiosastot ja liittojen jäsenet voivat osallistua kohtuuhinnalla TRL:n seurojen järjestämille ohjatuille retkille.

SAK:n jäsenedut

Muusikkojen liiton jäsenenä olet oikeutettu SAK:n jäsenetuihin. Tutustu etuihin SAK:n kotisivuilla: