UniSport-liikuntakeskusten palvelut pääkaupunkiseudulla

UniSport-liikuntakeskukset Helsingissä tarjoavat liiton jäsenille edulliset hinnat sekä koko- että puolipäiväkortteihin. UniSportin kausikortilla voit käydä kuntosalilla, ryhmäliikuntatunneilla ja yleisillä palloiluvuoroilla. Ryhmäliikuntatarjonnasta löytyvät niin tanssi- ja joogatunnit kuin voimaa ja kestävyyttä kehittävät lajit. UniSportin liikuntakeskukset sijaitsevat Kluuvissa, Meilahdessa, Töölössä, Otaniemessä, Kumpulassa ja Viikissä.

F-Musiikin etuja ympäri Suomen

F-Musiikki tarjoaa Muusikkojen liiton jäsenille etuja tuotteistaan tuoteryhmä- ja valikoimakohtaisesti.

Esimerkiksi D’Addario-tarvikkeista liiton jäsenet saavat 25 %:n alennuksen (sis. D’Addario-kielet ja -kaapelit, Evans-rumpukalvot , Planet Waves -tarvikkeet, Promark-kapulat).

Alennuksen saa näyttämällä liiton jäsenkorttia.

Näytä jäsenkorttisi aina asioidessasi F-Musiikissa ja tiedustele etuja. Isompien hankintojen kohdalla alennus on tapauskohtainen – ole yhteydessä suoraan avainasiakaspäällikköön tai myymäläpäällikköön.

Yhteystiedot >

Scandic-hotellit

Scandic-hotellit ympäri Suomen tarjoavat Muusikkojen liiton jäsenille edulliset hinnat. Edun saa syöttämällä varauksen yhteydessä hotellikohtaisen etukoodin. Hotelliin kirjauduttaessa voidaan tarkistaa jäsenkortti. Koodit ja hinnaston löydät kirjautumalla jäsensivuille. Kirjaudu sisään >

Eversheds Asianajotoimisto Oy:
Neuvontaa yksityiselämän oikeusasioissa

Muusikkojen liiton jäsenet saavat maksutonta puhelinneuvontaa muissa kuin työsuhteeseen liittyvissä lakiasioissa.

mcaren palvelut

Applen valtuuttamat mcare-huoltoliikkeet Helsingissä, Tampereella, Jyväskylässä ja Oulussa tarjoavat Muusikkojen liiton jäsenille 10 % alennuksen iPhonen näytön vaihdon normaalihinnasta sekä 50 % alennuksen Mac-tietokoneen puhdistuksen ja kuntotarkistuksen normaalihinnasta.

Koneen puhdistuksen yhteydessä mcare tarjoaa ulkoisen backup-levyn (2TB) ja sen asennuksen käyttövalmiiksi hintaan 119 e (normaalisti 139 e).

Alennuksen saa näyttämällä liiton jäsenkorttia.

EARfoon kuulosuojaimet

EARfoon tarjoaa Muusikkojen liiton jäsenille kuulosuojaimia alennettuun hintaan malleista:

• EARfoon 170 e (norm. 202 e)
  • Multiclick 220 e (norm. 252 e)
  • EARfoon Sound 260 e (norm. 315 e)

Puhdistusaineet ja lisätarvikkeet -10% kulloinkin voimassa olevan hinnaston hinnoista.

Valostenotto ensisijaisesti Heinolassa Spotin tiloissa
(Lampikatu 8 C, 18100 Heinola) tai sopimuksen mukaan.
Ajanvaraukset p. 050-3847045 Riitta Leivonen

EARfoon-kuulosuojaimia jäsenhintaan myös seuraavilta jälleenmyyjiltä:

Kuopio: Inkeri Kinnunen p. 0500-619772
Oulu: Marita Matikainen p. 044-7241177

Orelo: kuulosuojaimet

Muusikkojen liiton jäsenenä saat 10 % alennuksen kuulosuojaimista. Hyödynnä etu näyttämällä liiton jäsenkorttia valujen oton yhteydessä.

Orelon kuulosuojaimet >

F-Secure Safe

F-Secure antaa Muusikkojen liiton jäsenille 20–40 euron alennukset Safe-tuotteistaan, jotka suojaavat Windows-tietokoneet, Macit, älypuhelimet ja tabletit (Android ja iOS) haittaohjelmilta ja muilta internetin vaaroilta.

Safe-tuotteiden jäsenetuhinnat ovat:

• F-Secure Safe 1 vuosi, 3 laitetta: 39,90 euroa (norm. 59,90 euroa)
  • F-Secure Safe 1 vuosi, 5 laitetta: 49,90 euroa (norm. 79,90 euroa)
  • F-Secure Safe 1 vuosi, 7 laitetta: 59,90 euroa (norm. 99,90 euroa)

Tilauskoodin ja -ohjeet saat Muusikkojen liiton toimistosta. Tilaus tehdään täältä.

Lowell Oy: muistutukset ja perintä

Roikkuuko reskontrassasi maksamattomia laskuja? Muusikkojen liiton jäsenenä voit siirtää ne Lowell Oy:n (ent. Lindorff) hoidettavaksi. Lowell huolehtii liiton jäsenten laskujen tehokkaasta maksumuistuttamisesta ja perinnästä ilman vuosimaksuja. Tällä tarkoitetaan yritysmuodossa tehtyjen esiintymisten laskuja, ei työsuhteessa syntyneitä palkkasaatavia.

Voit jättää toimeksiannot helposti Pikaperintä-palvelun kautta. Erillistä sopimusta ei tarvita, vaan hyväksyt tuolloin palvelun ehdot ja asiakkuus muodostuu automaattisesti. Halutessasi voit liittää perintäpalveluun myös muistutuspalvelun, jolloin Lowell muistuttaa asiakastasi maksamattomasta laskusta heti eräpäivän jälkeen.

Muistathan kirjoittaa kumppanitunnus-kohtaan SML, niin saat hyödynnettyä sovitun hinnoittelun palveluun:

• Ei avausmaksua
  • Ei vuosimaksua
  • Vapaaehtoisessa perinnässä 2% provisio peritystä kokonaismäärästä onnistuneessa perinnässä
  • Oikeudellisessa perinnässä 2% provisio peritystä kokonaismäärästä onnistuneessa perinnässä
  • Jälkiperinnässä 25% provisio peritystä kokonaismäärästä onnistuneessa perinnässä

Lisätietoja saat Lowellin yritysmyynnistä: myynti@lowell.com / p. 010 2700 700

MES-soitinpankki

MES-soitinpankki hankkii ja vastaanottaa, ylläpitää sekä lainaa ja vuokraa ammattikäyttöön arvosoittimia sekä muuta musiikkituotannossa käytettävää laitteistoa. Muusikkojen liiton jäsenenä olet oikeutettu MES-soitinpankin palveluihin.

Rekisteröidy MES-soitinpankin käyttäjäksi >

Rekisteröitymistä varten tarvitset tunnuksen, jonka saat Muusikkojen liiton toimistosta: sml@muusikkojenliitto.fi.

Pop Media

Muusikkojen liiton jäsenenä voit tilata Infernon ja Soundin sekä elokuvalehti Episodin edulliseen jäsenhintaan.

Bändeille ja tuotannoille mainontaa
Pop Media tarjoaa liiton jäsenille mainontaa medioissaan kustannustehokkaaseen hintaan.
Kysy lisää: Oskari Anttonen, Account Manager: oskari.anttonen@popmedia.fi

Teboil

Muusikkojen liiton jäsenkortilla olet oikeutettu useisiin etuihin Suomen noin 300 Teboil-asemalla lukuun ottamatta nettohintapohjaisia Teboil Express -automaattiasemia. Muusikkojen liiton jäsenenä voit hankkia myös Teboil-maksuaikakortin.

Alennuksen saat näyttämällä jäsenkorttisi kassalla tai syöttämällä sen kortti-seteliautomaattiin ennen maksua.

Työväen retkeilyliitto

Työväen retkeilyliiton ja Luonnonystävien Kansainvälisen Liiton majat ovat kohtuuhinnalla SAK:laisten ammattiosastojen ja liittojen jäsenten käytössä. Lisäksi ammattiosastot ja liittojen jäsenet voivat osallistua kohtuuhinnalla TRL:n seurojen järjestämille ohjatuille retkille.

SAK:n jäsenedut

Muusikkojen liiton jäsenenä olet oikeutettu SAK:n jäsenetuihin. Tutustu etuihin SAK:n kotisivuilla: