Miten kannattaisi edetä asuntokauppariidan selvittelyssä? Miten siirtää varallisuutta sukupolvelta toiselle? Miten vero milloinkin määräytyy? Mitä hyötyä on avioehtosopimuksesta?

Esimerkiksi näihin kysymyksiin voitte saada vastauksia puhelimitse Eversheds Asianajotoimiston asiantuntijoilta. Lakimiehet neuvovat vuosittain tuhansia ihmisiä heidän yksityiselämäänsä koskevissa asioissa, minkä ansiosta heillä on vahva osaaminen ja kokemus yksityisten ihmisten oikeudellisista ongelmista ja riitojen ratkaisemisesta.

Evershedsin puhelinneuvonta

Puhelinneuvonta kattaa asiat, jotka jäsen voi esittää ja lakimies selvittää puhelimessa. Jos asiaa ei voida selvittää puhelinkeskustelun aikana, on mahdollisuus sopia lakimiehen kanssa toimeksiannosta, josta veloitetaan erikseen.

Soittaessaan jäsenen tulee ilmoittaa jäsennumeronsa. Puhelinneuvontaa annetaan arkena klo 10–16 neuvontanumerosta 010 684 1400.

Puheluhinta määräytyy 28.12.2023 alkaen sähköisen viestinnän palvelulain muutoksen mukaan soittajan puhelinliittymän liittymäsopimuksen perusteella.

Puhelinneuvonnan tietosuojaseloste