Osallistu tutkimukseen striimikeikkakokemuksista

Miten artistit ja muusikot ovat kokeneet striimikeikat ja mitä niistä on opittu? Ovatko ne tulleet jäädäkseen silloinkin, kun livekeikat ovat jälleen mahdollisia? Vastaa kyselyyn ja kerro lisäksi, millainen olisi täydellinen striimikeikka.

Kysely on suunnattu kaikille artisteille ja muusikoille, jotka ovat tehneet striimikeikkoja vuoden 2020 aikana. Kyselyyn vastanneiden kesken arvotaan F-Musiikin 100 euron lahjakortti.

Kysely on avoinna 28. helmikuuta 2021 saakka, ja vastaaminen kestää noin 10 minuuttia. Jokainen vastaus on tärkeä, joten kiitos ajastasi ja vastauksistasi jo etukäteen!

Osallistu kyselyyn >

Kerro, millainen olisi täydellinen striimikeikka

Kuvittele tilanne, että olet tehnyt juuri elämäsi upeimman striimikeikan. Kaikki meni täydellisesti. Mistä asioista koostuu täydellinen striimikeikka? Ketkä ihmiset ovat olleet sitä toteuttamassa? Mitä etukäteisvalmisteluja se on vaatinut? Miten yleisö saatiin mukaan ja mitä tekniikalta vaadittiin? Mitkä olivat striimikeikan tuotot ja kulut? Näe itsesi täydellisen striimikeikan jälkeen ja kuvaile tuntojasi.

Kerro täydellisestä striimikeikasta sähköpostitse: satu.kaisanlahti@humak.fi

Kysely ja täydellisen striimikeikan kartoittaminen liittyvät Humanistisen ammattikorkeakoulun kulttuurituotannon opiskelija Satu Kaisanlahden opinnäytetyöhön, joka tulee luettavaksi osoitteeseen www.theseus.fi. Kysely toteutetaan osana SKAALA-hanketta yhteistyössä Muusikkojen liiton kanssa.

Lisätiedot: satu.kaisanlahti@humak.fi