Muusikkotapaamisessa tutustuttiin liiton ja Tampereen Muusikot ry:n toimintaan

Tampereen G Livelabiin kokoontui musiikin esittäjiä ja opiskelijoita tiistaina 21. helmikuuta 2023 Muusikkojen liiton muusikkotapaamiseen. Tapahtumassa tutustuttiin muun muassa liiton palveluihin ja hallitusohjelmatavoitteisiin, Tampereen Muusikot ry:n toimintaan sekä Pirkanmaan kulttuuripankki -palveluun. Ilta huipentui kaikille avoimiin jameihin.

Noin 40 osallistujaa kerääntyi Tampereen G Livelabiin kuulemaan liiton ajankohtaisista aiheista ja palveluista, Tampereen Muusikot ry:stä sekä Pirkanmaan kulttuuripankista, joka on Tampereen kaupungin ylläpitämä, maksuton verkkopalvelu alueen taiteen ja kulttuurin ammattilaisille. Osallistujilla oli mahdollisuus esittää kysymyksiä sekä verkostoitua kollegojen kanssa.

Paikalla liitosta olivat puheenjohtaja Ahti Vänttinen, viestintäpäällikkö Sanni Kahilainen, tiedottaja–tuottaja Rosanna Mantila ja viestintä- ja tuotantoassistentti Sami Vähäkangas. Tampereen Muusikot ry:stä kertomassa olivat puheenjohtaja Henri Lehikoinen sekä varapuheenjohtaja Lea Antola.

Ilta huipentui jameihin, joiden artistivieras oli Pauli Hanhiniemi. Tampereen klubi oli ääriään myöten täynnä innokkaita jamittelijoita ja kuuntelijoita.

Kiitos kaikille osallistujille, Tampereen Muusikot ry:lle ja jammailijoille!

Kuvat: Rosanna Mantila