Muusikkojen liiton kesäajan edut

Ota ilo irti jäsenyydestäsi!
Muista seuraavat edut myös kesän aikana, esimerkiksi keikkaillessa tai lomamatkalla.

Vapaa-ajan tapaturma- ja matkustajavakuutus

If Liittovakuutus on Muusikkojen liiton ottama vapaa-ajan tapaturma- ja matkustajavakuutus, jossa automaattisesti vakuutettuina ovat liiton alle 70-vuotiaat jäsenet ja toimihenkilöt. Vakuutetun vanhempansa mukana samalla matkalla matkustavat alle 20-vuotiaat lapset ja lapsenlapset sisältyvät vakuutukseen. Vakuutus on voimassa muulloin kuin työssä ja työmatkalla, eikä se kata matkatavaroita.

Soitinvakuutus

Muusikkojen liiton Soitinvakuutus kattaa jäsenistön soittimet 3 000 euroon saakka 150 euron omavastuulla. Vakuutuksessa soittimiksi katsotaan ne instrumentit, jotka ovat musiikkikäyttöön myytäviä soittimia tai soitinlaitteita. Ruotsalaisen erikoisvakuuttaja Brookfieldin kanssa tehdyn sopimuksen mukainen vakuutus on voimassa niillä Muusikkojen liiton jäsenillä, joiden jäsenyys on kestänyt vähintään yhden kuukauden, ja jotka ovat maksaneet jäsenmaksunsa, lukuun ottamatta eläkeläismaksuluokkaa sekä vapaajäseniä.

Scandic-hotellit

Scandic-hotellit ympäri Suomen tarjoavat Muusikkojen liiton jäsenille edulliset hinnat. Edun saa syöttämällä varauksen yhteydessä hotellikohtaisen etukoodin. Hotelliin kirjauduttaessa voidaan tarkistaa jäsenkortti. Koodit ja hinnaston löydät kirjautumalla jäsensivuille.

Kirjaudu sisään >

Greenstar Hotellit

GreenStar Hotellit tarjoavat liiton jäsenille edullisen kiinteähintaisen majoituksen työ- ja vapaa-ajan matkustuksen.

Hinnasto ja varaustiedot >

Työväen retkeilyliitto

Työväen retkeilyliiton ja Luonnonystävien Kansainvälisen Liiton majat ovat kohtuuhinnalla SAK:laisten ammattiosastojen ja liittojen jäsenten käytössä. Lisäksi ammattiosastot ja liittojen jäsenet voivat osallistua TRL:n seurojen järjestämille ohjatuille retkille.

Autovuokraamo Finn-Rent Oy

Autovuokraamo Finn-Rent tarjoaa Muusikkojen liiton jäsenille -10% vuokra-autoista. Saat edun henkilö- ja pakettiautoista syöttämällä varauksen yhteydessä kampanjakoodin ”muusikot”.

Tiedustelut keikka-autoista osoitteeseen: info@finnrent.fi

Finn-Rent Oy >

Teboil

Muusikkojen liiton jäsenkortilla olet oikeutettu useisiin etuihin Suomen noin 300 Teboil-asemalla lukuun ottamatta Teboil Express -automaattiasemia. Teboil tarjoaa korotetun kesäedun 18.6.–18.8.2020 välisenä aikana.

Alennuksen saat näyttämällä jäsenkorttisi kassalla tai syöttämällä sen kortti-seteliautomaattiin ennen maksua.

F-Musiikin etuja ympäri Suomen

F-Musiikki tarjoaa Muusikkojen liiton jäsenille Euroopan halvimmat hinnat kaikista tuotteistaan. Jäsenetuhinnat määrittyvät tuotekohtaisesti.

D’Addario-tarvikkeista liiton jäsenet saavat 25 %:n alennuksen (sis. D’Addario-kielet ja -kaapelit, Evans-rumpukalvot , Planet Waves -tarvikkeet, Promark-kapulat).

Alennuksen saat näyttämällä liiton jäsenkorttia.

Muusikkojen Terppa! -työterveyspalvelu

Muusikkojen Terppa! on lääkäriasema Medics24:n ja Muusikkojen liiton yhdessä juuri muusikoille räätälöimä terveyspalvelu. Muusikkojen Terppa! huomioi ennaltaehkäisevästi muusikoille tyypilliset sairaudet ja tuo terveyspalvelut jokaisen muusikon taskuun. Lääkärin puheille pääsee niin keikkabussista maailmalta kuin vaikkapa kotisohvalta. Muusikkojen liiton jäsenenä voit nyt liittyä Muusikkojen Terppa! -työterveyspalvelun jäseneksi maksutta.

Lue lisää ja liity Terppaan >