Muusikko-lehti etsii toimitussihteeriä säännölliseen osa-aikatyöhön

Suomen vanhin musiikkilehti Muusikko tarkastelee musiikkikulttuuria ammattilaisen näkökulmasta. Muusikko on Muusikkojen liiton jäsenlehti.

Oletko Sinä Muusikko-lehden tuleva toimitussihteeri?

Tarjolla on näköalapaikka muusikon sielunelämään ja musiikkialan monipuolisiin näkökulmiin.

Toivomme Sinulta aiempaa toimituskokemusta sekä kiinnostusta musiikkia ja musiikkialaa kohtaan. Tehtäviisi toimitussihteerinä kuuluu erityisesti tekstien editointi julkaisukuntoon sekä säännöllisten vakiopalstojen kokoaminen. Lisäksi osallistut lehden ideointiin ja kehittämiseen, joten pääset käyttämään luovuuttasi ja kirjoitustaitojasi. Tehtävän suorittaminen edellyttää erinomaista suomen kielen taitoa ja tarkkuutta. Kaikki musiikkialan kokemus ja tuntemus katsotaan eduksi.

Tehtävä alkaa huhtikuun 2019 lopulla, jolloin aloitat seuraavan numeron toimittamisen yhteistyössä päätoimittajan ja nykyisen toimitussihteerin kanssa.

Toimitussihteerin työ on ajallisesti joustavaa, mutta edellyttää sitoutumista toimitustyöhön aina uuden numeron ilmestymisen alla. Muusikko ilmestyy kuusi kertaa vuodessa.

Lähetä lyhyt hakemus ja ansioluettelo 2.4.2019 mennessä Muusikko-lehden päätoimittaja Patrik Stenströmille: patrik.stenstrom@iki.fi

Lue lisää Muusikosta >

Lisätiedot: