Musiikkialan tapahtuma Midem verkossa – osallistu maksutta

Midem on kansainvälinen, vuosittain järjestettävä musiikkialan tapahtuma, jonka tavoitteena on rakentaa modernia ja innovatiivista musiikin ekosysteemiä tiiviissä yhteistyössä alan toimijoiden kanssa. Tänä vuonna Midem järjestetään verkossa 2.–5. kesäkuuta, ja osallistua voi maksutta.

Vuonna 2020 Midem järjestetään verkossa 2.–5. kesäkuuta, ja osallistuminen on maksutonta. Tällä kertaa tapahtuma keskittyy musiikkialan kehittämiseen koronaviruspandemian jälkeen.

Muusikkojen liitto on mukana Midemissä kattojärjestönsä IAO:n (International Artist Organization) kautta. IAO vastaa Midemin mielenterveyttä käsittelevästä paneelikeskustelusta:

Can music make you sick?

In association with IAO Music is a passionate profession, and these hard times of pandemic are having a huge impact on the economical and emotional stability of most professionals in our sector. According to several studies, many artists are facing issues with mental health, harassment and fear of the future . What are these studies telling us about the music industry? What are the best practices and successful experiences that can inspire us ? This panel is hosted by International Artist Organisation (IAO). IAO is the umbrella association for (11) national organisations representing the interests of Featured Artists in the Music Industry.

Puhujat: Suzanne Combo, Dave Rowntree, Sandie Shaw ja Julien Jaubert.

Lue lisää Midemistä >

Ilmoittaudu mukaan >