Kuuntele jälkikäteen! MUSA VAI BISNES 1.11.: Tampere – musiikkikaupunki?

Marraskuussa 2021 MUSA VAI BISNES tekee kiertueen Radio Helsingin kuuluvuusalueen kaupunkeihin: Tampere–Helsinki–Oulu–Turku. Millaisia musiikkikaupunkeja ne todellisuudessa ovat – mitä kiinnostavaa tapahtuu juuri nyt? Ovatko kimaltelevat juhlapuheet ja ylevät kulttuuristrategiat totta vai sanahelinää? Kiertue käynnistyi Tampereelta 1. marraskuuta, ja jakso on nyt kuunneltavissa jälkikäteen.

MUSA VAI BISNES selvittää Maria Veitolan johdolla, mitä kuuluu Tampereelle – joka nauttii mainetta kekseliäänä kulttuurikaupunkina ja luovien alojen osaajien vetovoimaisena keskittymänä. Tapahtumatarjonta kasvaa pian entisestään – entä mitä tapahtuu ruohonjuuritasolla?
Vieraina ovat G Livelab Tampereen toimitusjohtaja Annamaija Saarela, artisti, laulaja ja rocklauluopettaja Noora Louhimo sekä kulttuurin ja sivistyksen palvelualueen apulaispormestari Matti Helimo.

Kuuntele MUSA VAI BISNES jälkikäteen tästä >>

#musavaibisnes

Muusikkojen liitto omistaa Radio Helsingin ja G Livelab Tampereen.

MUSA VAI BISNES on Radio Helsingin musiikkialan ilmiöihin pureutuva ajankohtaisohjelma, joka selvittää taustat ja kysyy tärkeimmät kysymykset. Mistä musiikkialalla puhutaan, mistä vaietaan? Kenellä on valtaa, kuka menestyy ja miksi? Kumpi tulee ensin, musa vai bisnes?

Radio Helsingin studioon kutsutaan musiikkialan vaikuttajia, kiinnostavimpia artisteja ja taustahahmoja. Valmistaudu uusiin näkökulmiin!

Ohjelman toimittaa ja juontaa Maria Veitola.

Taustatoimittaja: Kata Salaspuro
Tuottaja: Sanni Kahilainen

Radio Helsingin taajuus Helsingissä 89,7, Tampereella 106,8, Turussa 89,3 ja Oulussa 90,9 MHz.

Kuuntele ohjelma silloin kun sinulle parhaiten sopii osoitteessa radiohelsinki.fi tai Radio Helsingin mobiilisovelluksella.

www.muusikkojenliitto.fi