Keski-Suomen Muusikot ry:n kannustuspalkinto ”Blues-Hessu” Heinoselle

Muusikkojen liiton osasto Keski-Suomen Muusikot ry myönsi joulukuussa 2019 kannustuspalkinnon "Blues-Hessu" Heinoselle.

Keski-Suomen Muusikot ry jakoi vuosittaisen kannustuspalkinnon jälleen joulukuussa.

Vuoden 2019 palkinto myönnettiin ”Blues-Hessu” Heinoselle. Palkinto jaettiin Blues Live ry:n pikkujoulujuhlassa Ravintola Sohwilla, ja sen luovuttivat Keski-Suomen Muusikot ry:n puheenjohtaja Sari Haapasalo ja jäsen Osmo Blomqvist. Palkinto yllätti koko bluesporukan onnistuneesti.

”Hessu Heinonen on uurastanut sinnikkäästi bluesin saralla jo vuosikymmenten ajan. Hän on toiminut ja toimii edelleen ansiokkaasti sekä muusikkona että tapahtumajärjestäjänä. Seutukunnan blues-veturina hän luotsaa lempeästi, mutta järkähtämättä Blues Live! -yhdistystä, jonka järjestämä merkittävä festivaali tuo vuosittain kaupunkiin bluesin valtakunnallisia ja kansainvälisiä huippuja. Muusikkona Hessu on taitava, tyylikäs ja tinkimätön”, kerrotaan palkintoperusteissa. Lopuksi toteaa perusteluissa todetaan, että ”oli jo aikakin”.

Muusikkojen liitto onnittelee Hessu Heinosta kannustuspalkinnosta!