IAO mukana Midemissä

Kansainvälinen artistijärjestö IAO on tänä vuonna mukana järjestämässä Midem-tapahtuman artisteille suunnattua ohjelmaa. Muusikkojen liiton lakiasiainpäällikkö Lottaliina Pokkinen on mukana tapahtumassa esittelemässä IAO:n toimintaa sekä osallistuu paneelikeskusteluun.

Midem on kansainvälinen musiikkialan tapahtuma, jonka tavoitteena on rakentaa modernia ja innovatiivista musiikkibisenestä tiiviissä yhteistyössä alan toimijoiden kanssa. Tämän vuoden tapahtumassa artisteille suunnattua ohjelmaa on järjestämässä kansainvälinen artistijärjestö IAO, jonka toimintaa esittelee Muusikkojen liiton lakiasiainpäällikkö Lottaliina Pokkinen. Pokkinen toimii myös DIY Artists: Opportunities And Challenges In The Digital Era -paneelin moderoijana. Tapahtuma järjestetään Cannesissa 4.–7. kesäkuuta 2019.

Artisteille suunnattussa Artist Club -osiossa julkaistaan The Artist Hub, joka toimii alustana artistien verkostoitumiselle, ideoiden jakamiselle sekä kehittymiseen kansainvälisesti. Artistit saavat Midem-tapahtumaan alennetun hinnan. Lue lisää >