Henkilöstöuutisia

Muusikkojen liiton henkilöstössä tapahtuu muutoksia.

Anna-Maija Vartiainen

Tänään 1. maaliskuuta liitossa aloittaa harjoittelijana kulttuurituotannon opiskelija Anna-Maija Vartiainen. Vartiainen tulee työskentelemään muun muassa viestinnän ja tapahtumatuotannon parissa. Lisäksi liiton toimistossa pitkään toimistonhoitajana työskennellyt Kaisu Junno siirtyy tänään toimistopäällikön tehtävään.

Tiistain 5. maaliskuuta jälkeen liiton pitkäaikainen talouspäällikkö Jouni Nieminen siirtyy Psykologiliiton palvelukseen. Taloushallinnon asiantuntijatehtävissä senior advisorina aloittaa useissa musiikkialan säätiöissä asiamiehenä toimiva Hannu Marttila. Tekninen taloushallinto ulkoistetaan Livelaboratorio Oy:lle.

Freeasiamies Jaska Lukkarinen jäi helmikuun lopussa pois liiton palveluksesta keskittyäkseen jatko-opintoihinsa. Freeasiamiehen tehtävässä jatkaa vuoden 2019 alussa aloittanut Jaakko Kämäräinen.

Mirkka Kivilehto

Huhtikuun alussa joukkoon liittyy osa-aikaisesti juristi, OTM Mirkka Kivilehto. Kivilehto työskenteli vuosien 2013–18 ajan lakimiehenä Teatteri- ja mediatyöntekijöiden liitossa, missä hänen tehtäviinsä kuuluivat muun muassa työehtosopimusneuvottelut, tekijänoikeusasiat sekä hankeyhteistyö Suomessa ja kansainvälisesti. Vuonna 2012 Kivilehto toimi Muusikkojen liitossa juristi Lottaliina Pokkisen sijaisena ja lakimiehenä silloisessa Taiteilijoiden tili- ja lakiasiaintoimistossa.

Muusikkojen liitto kiittää Jouni Niemistä ja Jaska Lukkarista lämpimästi ja toivottaa Anna-Maija Vartiaisen, Hannu Marttilan ja Mirkka Kivilehdon tervetulleeksi mukaan!

Kuvat: Tero Ahonen.