G Livelabit jälleen auki yleisölle

G Livelab Helsingin ja G Livelab Tampereen keikka- ja ravintolatoiminta on taas käynnissä, kun ravintoloita koskevia rajoituksia helpotettiin 1. kesäkuuta 2020 alkaen. Konsertteja järjestetään nyt pienemmällä kapasiteetilla ja yleisömäärää on vähennetty puoleen.

’’Tarjoamme musiikin ystäville keikkakokemuksia mahdollisimman turvallisessa ympäristössä. Rakennamme pienennetyllä kapasiteetilla pöytäryhmille reilut turvavälit, kannustamme tilaamaan baarituotteet G Livelab -applikaatiolla ja huolehdimme tarkasti tilojen puhtaudesta. Kotimaiset artistit ovat menettäneet lähes kaikki tulonsa koronatilanteessa ja lähtivät innolla mukaan, kun rakensimme kesän ohjelmistoa’’, kertoo G Livelab Tampereen toimitusjohtaja Annamaija Saarela.

Livekonserttien lisäksi klubit striimaavat osan konserteista G Livelab -applikaation kautta, ja G Livestream -keikat ovat katsottavissa jälkitallenteina viikon ajan kunkin konsertin jälkeen.

Klubit ovat saaneet kiitosta turvallisuusjärjestelyistä, ja G Livelab Tampereen toimintaa on huomioitu eri medioissa.

Aamulehti seurasi artikkelissaan ensimmäistä koronakriisin jälkeistä konserttia, ja muun muassa Tamperelainen uutisoi G Livelab Tampereen terassista, jota tänä kesänä laajennetaan lähes tuhanteen neliöön.

Katso G Livelab -klubien kesäohjelmisto:

G Livelab Helsinki >

G Livelab Tampere >