G Livelab Tampere avaa ovensa 17. elokuuta

G Livelab Tampere -musiikkiklubi aukeaa 17. elokuuta. Klubilla esiintyy syksyn mittaan laaja ja monipuolinen kattaus kotimaisia ja kansainvälisiä kärkiartisteja. Harjannostajaisia juhlittiin perjantaina 8. elokuuta. Liput tapahtumiin ovat myynnissä.

Uusi, kokonaisvaltaisen musiikkielämyksen ehdoilla suunniteltu liveklubi G Livelab Tampere tarjoaa ensimmäisen keikkansa yleisölle 17. elokuuta. Klubin terassi avattiin heinäkuussa 2019. Koskimaisemassa, historiallisessa Frenckellin pannuhuoneessa toimivan 250 asiakaspaikkaa sisältävän klubin on suunnitellut arkkitehtitoimisto Casagrande Laboratory, ja sen ytimessä ovat laadukas ja laaja-alainen ohjelmisto, huippuluokan Genelec-äänentoisto sekä viihtyisän ilmapiirin luova moderni design.

G Livelab Tampereen syyskauden ohjelmiston selkärankana on monimuotoinen ja laadukas kotimaisen musiikin kattaus, joka sisältää rockia, poppia, räppiä, kansanmusiikkia, kamarimusiikkia, jazzia ja kaikkea näiden väliltä. G Livelab Tampere toimii myös näyttämönä erilaisille konsertti- ja tapahtumasarjoille sekä tekee yhteistyötä festivaalien kanssa.

G Livelab Tampereen harjannostajaisia juhlittiin perjantaina 8. elokuuta 2019.

G Livelab Tamperetta hallinnoi Livelaboratorio Tampere Oy, jonka omistaa Muusikkojen liitto. Livelaboratorio Tampere Oy:n hallitukseen kuuluu joukko kotimaisen musiikki- ja kulttuurikentän vaikuttajia. Hallituksen muodostavat Ahti Vänttinen (pj), Tanja DouglassHelena HiilivirtaTapio KorjusSami KuoppamäkiMari KärkkäinenPerttu Pesä ja Ari Pulkkinen. G Livelab Tampere on toinen musiikkiklubi G Livelab -brändin alla. Ensimmäinen G Livelab avattiin Helsinkiin vuonna 2016.

Tutustu G Livelab Tampereen syksyn 2019 ohjelmistoon klubin verkkosivulla >