G Livelab -klubit mukana Open Club Dayssa helmikuussa

Kolmatta kertaa järjestettävää euroopanlaajuista Open Club Dayta vietetään 1. helmikuuta 2020. Mukana on viisi klubia ympäri Suomen, mukaan lukien G Livelab Helsinki ja G Livelab Tampere.

Elävän musiikin klubit avaavat ovensa lauantaina 1. helmikuuta esitelläkseen toimintaansa. Tarkoituksena on tuoda iltaisin klubeilla tehtävä työ päivänvaloon, nostaa elävän musiikin toiminnan arvostusta, tutustuttaa klubit uusille yleisölle sekä nostattaa keskustelua alan ajankohtaisista asioista. Mukana on lähes sata klubia ympäri Euroopan ja viisi klubia eri puolilta Suomea.

Lue lisää Open Club Daysta >

Open Club Day 1.2. G Livelabeissa:

G Livelab Helsinki (Yrjönkatu 3, Helsinki)

Klo 14.00-17.00 G Livelab, Radio Helsinki ja Muusikkojen liitto esittäytyvät. Tutustumista toimintaan ja tiloihin.

Klo 20.00 Keikka: F + SITOI
Vapaa pääsy.

G Livelab Tampere (Puutarhakatu 1, Tampere)

Klo 12.00-13.30 Paneelikeskustelu: Eläköön elävä musiikki
Keskustelemassa artistit JP Leppäluoto ja Anne-Mari Kivimäki, promoottori Janne Laurila, artistituottaja Jenna Lahtinen sekä LiveFIN ry:n toiminnanjohtaja Salla Vallius. Moderoijana Muusikkojen liiton puheenjohtaja Ahti Vänttinen.

Klo 12-15 Lauantaibrunssi

Tervetuloa!