Floor Is Yours! -työpaja kutsuu muusikot mukaan

Esittävän taiteen parissa työtä tekevä! Oletko kohdannut tilanteita, jotka ovat saaneet sinut pohtimaan, mitä siinä olisi voinut sattua sinulle tai työryhmäsi jäsenelle tai miten turvallisesti toimitte?

Työterveyslaitoksen Floor is Yours! -tutkimuksen työpajat jatkuvat tammikuussa. Tutkimuksen työpajasarjassa tehdään turvallisuutta yhdessä: alustukset, yhteiset keskustelut ja kokemusten vaihto sekä erilaiset riskinarviointityökalut johdattavat ajatukset ja oppimisen ennakoivaan toimintaan sekä onnistumista ja turvallisuutta ylläpitäviin tekijöihin. Tavoitteena on, että alalla toimivien mahdollisuudet omaehtoiseen työturvallisuuden kehittämiseen ja siitä huolehtimiseen paranevat. Mukaan ovat tervetulleita kaikki teatterin, tanssin, oopperan, sirkuksen, musiikin, tv- ja elokuva-alan sekä muiden esittävän taiteen alojen parissa työtä tekevät taiteilijat, tekninen ja hallinnollinen henkilöstö, johto, alan opettajat ja muut toimijat.

Ilmoittaudu mukaan tammikuun työpajaan ja vinkkaa myös kollegalle! Teemana on Riskienhallinta – miten työn tekeminen sujuu turvallisesti ja hyvinvointia tukien? Lisätietoja ohjelmasta, työpajasarjasta ja tutkimuksesta löytyy täältä. Työpajasarja on suunniteltu siten, että osallistuminen yhteen tai useampaan tilaisuuteen on mahdollista – valitse itsellesi sopivimmat:

• tiistai 14.1.2020 Helsinki, ilmoittaudu tästä
  • torstai 16.1.2020 Oulu, ilmoittaudu tästä