Muusikkojen Sairauskassa

Muusikkojen Sairauskassan tarjoamia etuuksia ovat päiväraha sairaudesta johtuvan työtilaisuuksien menettämisen johdosta, korvaus hammashoito- ja kuulotutkimuskuluista sekä kuulosuojainten hankintakuluista, korvaus sairaalan ja terveyskeskuksen hoitopäivämaksuista sekä ikäkausiterveystarkastuksen kuluista.

Työttömyyskassa Finka

Työttömyyskassa Finka huolehtii työttömyysturvastasi asiantuntevasti ja luotettavasti. Mikäli olet palkansaaja, voit liittyä Finkan jäseneksi. Vuonna 2016 Finkan jäsenmaksu 14,50 e/kk. Päätoiminen yrittäjä ei ole oikeutettu työttömyyskassa Finkan maksamiin etuuksiin, ja voi liittyä yrittäjäkassaan.

Vapaa-ajan tapaturma- ja matkustajavakuutus

If Liittovakuutus on Muusikkojen liiton ottama vapaa-ajan tapaturma- ja matkustajavakuutus, jossa automaattisesti vakuutettuina ovat liiton alle 70-vuotiaat jäsenet ja toimihenkilöt. Vakuutetun vanhempansa mukana samalla matkalla matkustavat alle 20-vuotiaat lapset ja lapsenlapset sisältyvät vakuutukseen. Vakuutus on voimassa muulloin kuin työssä ja työmatkalla, eikä se kata matkatavaroita.

Primus-henki- ja tapaturmavakuutus

Suomen edullisin* Primus-henkivakuutus ja edulliset koko perheen tapaturmavakuutukset jäsenetuinasi:

1. Suomen edullisin Primus-henkivakuutus sinulle ja puolisollesi, jäsenalennus jopa 61 % *. Esimerkiksi 6 €/kk, 44-vuotias, 50 000 € henkivakuutusturva.

2. Kattavat Primus-tapaturmavakuutukset itsellesi ja puolisollesi jopa 54 % edullisemmin. Valitse tarpeesi mukaan turvat täydentämään Muusikkojen Liiton ottamaa vapaa-ajan tapaturmavakuutusta.

3. Lapsen tapaturmavakuutus ilman omavastuuta noin 2–3 euroa kuukaudessa – voimassa aina ja kaikkialla. Vakuutus on voimassa myös kilpaurheilussa 18-vuotiaaksi asti.

4. Lisäksi saat kaikkiin uusiin Primus-vakuutuksiin veloituksettomana lisäetuna 2 000 euron Selviytymisturvan.

Laske jäsenhinta ja hyödy jäsenyydestäsi täällä.

*Vakuutus- ja rahoitusneuvonta FINEn tekemä hintavertailu (9/2016). Primus-vakuutukset myöntää Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva.

Vakuutusalennuksia Ifistä

Muusikkojen liiton jäsenenä saat Ifin vakuutuksista tuntuvia järjestöasiakkaan If-keskittäjäalennuksia.

Ifin Etuohjelman piiriin pääset jo yhdellä vakuutuksella, kun vastaanotat vakuutuspostisi vain sähköisesti Ifin Omille sivuille. Kun sinulla on esimerkiksi henkilöauton kaskovakuutus, saat silloin vakuutusmaksuista* 11 prosenttia alennusta.

Etuohjelman korkeimmalla tasolla saat peräti 16 prosenttia alennusta sekä käyttöösi oman palveluneuvojan. Ifillä sinulle kertyy vahingottomista vuosista If Omavastuurahaa jopa 40 euroa vuodessa aina 200 euroon saakka.

Lue lisää jäseneduistasi osoitteesta if.fi/muusikot tai soita Ifin asiakaspalveluun 010 19 19 19.