Elina Lamminmäki.

Muusikkojen liitto tarjoaa jäsenilleen terveysneuvontaa, josta vastaa työfysioterapeutti ja muusikko Elina Lamminmäki.

Palveluun sisältyy kokonaisvaltaista terveyteen ja hyvinvointiin liittyvää neuvontaa, ongelmien kartoitusta ja jäsentämistä sekä ohjausta parhaan mahdollisen avun saamiseksi kulloisessakin tilanteessa. Ohjaus ja neuvonta voi tarvittaessa olla luonteeltaan myös fysioterapeuttista ja liittyä esimerkiksi soittajan ergonomiaan tai kehonhuoltoon.

Muusikkojen erityisongelmat ja haasteet vaativat erityisasiantuntemusta, eivätkä aina hoidu työterveydenhuollon puitteissa – varsinkaan freelancereilla, joilla työterveyshuoltoa ei käytännössä ole saatavilla.

Liiton jäsenellä on oikeus yhteen maksuttomaan vastaanottokäyntiin kalenterivuoden aikana. Lamminmäen vastaanotto sijaitsee Espoossa, mutta käynti voidaan toteuttaa myös etänä.

Ajanvaraus

Mikäli haluat varata ajan terveysneuvontaan, ole yhteydessä liiton toimistoon: sml@muusikkojenliitto.fi.