Taiteilijaresidenssit

Muusikkojen liiton jäsenten käytössä on kolme taiteilijaresidenssiä. Ulkomaiden residenssit sijaitsevat Berliinin Kreuzbergissa ja Lontoon Fulhamissa, ja Villa Vikanin residenssissä Raaseporissa käytössä on kolme erillistä rakennusta.

Jäsenistö voi käyttää residenssejä esimerkiksi harjoitteluun tai muuhun työskentelyyn ja vaikkapa promootiotarkoituksiin. Koska kyseessä on ensisijaisesti työskentelyyn käytettävät residenssit, mukaan ei voi ottaa vieraita omia perheenjäseniä lukuun ottamatta. Lemmikkieläimiä residensseihin ei voi ottaa mukaan. Residenssit on varusteltu työskentelymahdollisuudet huomioiden.

Residenssit myönnetään jäsenistön käyttöön viikkokohtaisten arvontojen kautta puolivuosittain. Arvontaan voivat osallistua Muusikkojen liiton jäsenet, joiden jäsenyys on kestänyt hakuajankohtaan mennessä vähintään kuusi kuukautta. Tarkemmat hakuohjeet sekä hinnat ja hakuajat löytyvät residenssien omilta sivuilta.

Hakuajat

Vuoden 2017 residenssiviikkojen haku:

Berliinin ja Lontoon residenssit:

Vuoden 2017 viikkojen 27–52 haku alkaa torstaina 16.2.2017 klo 10.00 ja päättyy keskiviikkona 1.3.2017 klo 10.00.

Villa Vikanin residenssit:

Vuoden 2017 viikkojen 27–52 haku alkaa maanantaina 20.3.2017 klo 10.00 ja päättyy maanantaina 3.4.2017 klo 10.00

Lisäksi Vikanissa on tarjolla vapaita viikkoja:
Päärakennus: viikot 11, 16 ja 17.
Mökit: viikot 10–11, 13–23.

Varaa sähköpostitse: sml@muusikkojenliitto.fi