Eversheds Asianajotoimisto Oy:
Neuvontaa yksityiselämän oikeusasioissa

Muusikkojen liiton jäsenet saavat maksutonta puhelinneuvontaa muissa kuin työsuhteeseen liittyvissä lakiasioissa.

F-Secure Safe

F-Secure antaa Muusikkojen liiton jäsenille 20–40 euron alennukset Safe-tuotteistaan, jotka suojaavat Windows-tietokoneet, Macit, älypuhelimet ja tabletit (Android ja iOS) haittaohjelmilta ja muilta internetin vaaroilta.

Safe-tuotteiden jäsenetuhinnat ovat:

• F-Secure Safe 1 vuosi, 3 laitetta: 39,90 euroa (norm. 59,90 euroa)
  • F-Secure Safe 1 vuosi, 5 laitetta: 49,90 euroa (norm. 79,90 euroa)
  • F-Secure Safe 1 vuosi, 7 laitetta: 59,90 euroa (norm. 99,90 euroa)

Tilauskoodin ja -ohjeet saat Muusikkojen liiton toimistosta. Tilaus tehdään täältä.

Lindorff Oy: muistutukset ja perintä

Roikkuuko reskontrassasi maksamattomia laskuja? Muusikkojen liiton jäsenenä voit siirtää ne Lindorff Oy:n hoidettavaksi. Lindorff huolehtii liiton jäsenten laskujen tehokkaasta maksumuistuttamisesta ja perinnästä ilman vuosimaksuja. Tällä tarkoitetaan yritysmuodossa tehtyjen esiintymisten laskuja, ei työsuhteessa syntyneitä palkkasaatavia.

Tee palvelusopimus, ja voit jatkossa siirtää kaikki erääntyneet laskusi perinnän ammattilaiselle. Halutessasi voit liittää perintäpalveluun myös muistutuspalvelun, jolloin Lindorff muistuttaa asiakastasi maksamattomasta laskusta heti eräpäivän jälkeen.

Vauhdita kassavirtaasi ja tee maksuton vuosisopimus!
myynti.fi@lindorff.com / 010 2700 700

MES-soitinpankki

MES-soitinpankki hankkii ja vastaanottaa, ylläpitää sekä lainaa ja vuokraa ammattikäyttöön arvosoittimia sekä muuta musiikkituotannossa käytettävää laitteistoa. Muusikkojen liiton jäsenenä olet oikeutettu MES-soitinpankin palveluihin.

Rekisteröidy MES-soitinpankin käyttäjäksi >

Rekisteröitymistä varten tarvitset tunnuksen, jonka saat Muusikkojen liiton toimistosta: sml@muusikkojenliitto.fi.

Pop Media

Muusikkojen liiton jäsen voi tilata Pop Median musiikki- ja elokuvalehtiä jäsenhintaan.

Teboil

Muusikkojen liiton jäsenkortilla olet oikeutettu useisiin etuihin Suomen noin 300 Teboil-asemalla lukuun ottamatta nettohintapohjaisia Teboil Express -automaattiasemia. Muusikkojen liiton jäsenenä voit hankkia myös Teboil-maksuaikakortin.

Alennuksen saat näyttämällä jäsenkorttisi kassalla tai syöttämällä sen kortti-seteliautomaattiin ennen maksua.

Työväen retkeilyliitto

Työväen retkeilyliiton ja Luonnonystävien Kansainvälisen Liiton majat ovat kohtuuhinnalla SAK:laisten ammattiosastojen ja liittojen jäsenten käytössä. Lisäksi ammattiosastot ja liittojen jäsenet voivat osallistua kohtuuhinnalla TRL:n seurojen järjestämille ohjatuille retkille.