Neuvottelukoulutusta Vikanissa syyskuussa

Millainen neuvottelija olet? Oletko tyytyväinen neuvottelutaitoihisi, vai olisiko niissä parantamisen varaa? Tunnetko sopimukset, joista neuvottelet?

Viime vuonna suuren suosion saavuttanut Muusikkojen liiton neuvottelukoulutus järjestetään jälleen syyskuussa. Kaksipäiväisessä seminaarissa keskitytään neuvottelutaitojen parantamiseen. Seminaarin sisältöä on kehitetty edelleen, ja luvassa on puheenvuoroja ammattineuvottelijoilta sekä liitosta että sen ulkopuolelta. Seminaarissa tutustutaan erilaisiin neuvottelumetodeihin, tehdään neuvotteluharjoituksia sekä pohditaan musiikkialan sopimuksia erityisesti neuvottelujen etenemisen näkökulmasta.

Muusikkojen neuvottelukoulutuksessa puhujina ovat mm. Sublime Music Agency Oy:n toimitusjohtaja Tiina Vihtkari ja Poets Of The Fall -yhtyeen sopimusasioista vastaava muusikko Olli Tukiainen.

Seminaari järjestetään upeassa Villa Vikanissa sekä ti–ke 6.–7.9.2016 että to–pe 8.–9.9.2016. Molemmissa seminaareissa on sama sisältö.

Seminaarin hinta on 100 e/osallistuja (sis. majoituksen, ruokailut sekä kuljetukset Karjaan juna-aseman ja Vikanin välillä).

Lue lisää ja ilmoittaudu >