Neuvottelukoulutusta muusikoille

Muusikkojen neuvottelukoulutus järjestetään Villa Vikanissa Raaseporissa sekä ti–ke 6.–7.9.2016 että to–pe 8.–9.9.2016. Molemmissa seminaareissa on sama sisältö.

Viime vuonna suuren suosion saavuttanut Muusikkojen liiton neuvottelukoulutus järjestetään jälleen syyskuussa. Kaksipäiväisessä seminaarissa keskitytään neuvottelutaitojen parantamiseen. Seminaarin sisältöä on kehitetty edelleen, ja luvassa on puheenvuoroja ammattineuvottelijoilta sekä liitosta että sen ulkopuolelta. Seminaarissa tutustutaan erilaisiin neuvottelumetodeihin, tehdään neuvotteluharjoituksia sekä pohditaan musiikkialan sopimuksia erityisesti neuvottelujen etenemisen näkökulmasta. Lisäksi koulutuksessa perehdytään muusikon kansainvälisiin neuvotteluihin sekä omakustantajan sopimuksiin.

Seminaarin hinta on 100 e/osallistuja (sis. seminaariohjelman, majoituksen, ruokailut sekä kuljetukset Karjaan juna-aseman ja Vikanin välillä – omaa autoa ei siis tarvita).

Lue lisää ja ilmoittaudu 20.8. mennessä >